61. dio

637 27 0
                                    

Čitav moj svijet se srušio nakon izgovorene rečenice. Gubim je? Ne, nije moguće. Ne možeš nas ostaviti mama.
T: ŠTA?
Zagalamio je tata na doktora kao da će nešto postići s tim.
Dr.: Stanje se nije popravilo, hitno nam je potrebna krv, to je jedini način koji nam je preostao kako bi je pokušali spasiti.
D: Ali doktore.. molim vas, spasite mi mamu.
Drhtavim glasom sam rekla, jedva držeći Anđelu u rukama.
Dr.: Uradili smo sve što je bilo u našoj moći. Preostao nam je još samo taj način.
T: Imate sigurno rezerve krvi u bolnici, dadnite joj tu dok mi ne nađemo ko će joj darivati.
Dr.: Ne možemo davati krv bez da imamo davaoce krvi. Ispričajte me, pacijenti čekaju.
Okrenuo se i otišao dok smo se tata i ja gledali bez trunke nade u očima. Spustila sam Anđelu na stolicu.
D: Ne idi nigdje. Sjedi tu!
Zapovijednim tonom sam joj rekla dok sam vadila telefon iz džepa.
T: Koga ću pitati, ko će mi pomoći..
Govorio je jedva razumljivo jer je držao glavu u rukama.
D: Moramo naći nekoga. Zaboga!
Držala sam telefon u rukama i umjesto da pozovem Igora da dođe, da bude sa mnom. Otišla sam na drugo ime, ukucala sam Matiju. Nesvjesno. Primijetila sam tek kada sam željela pozvati. Zašto ga srce želi pored sebe? Ne, ne smijem to. Ukucala sam Igorovo ime i odmaknula se podalje od njih te ga nazvala.
I: Halo, draga?
D: Igore..
I: Šta, plačeš? Dorotea, šta se desilo? Gdje si ti?
D: U bolnici.
I: Koja bolnica? Gdje? Dolazim odmah.
D: Mama mi nije dobro. Bore joj se za život.
Briznula sam u plač dok se grlo stezalo i jedva izgovaralo riječi.
I: Dolazim.
Tako je i bilo, nije dugo vremena prošlo, a Igor se zadihan kretao prema nama. Sjeo je pored mene, stežući me jako, a zatim se rukovao s tatom.
I: Šta se dogodilo?
D: Samo se srušila.
I: Ne znaju šta joj je?
Brisao mi je suze koje nisu prestajale.
T: Treba joj krv. Jedini način da ostane živa.
I: Naći ćemo nekoga ko će darivati.
D: Nemamo vremena da tražimo. Vrijeme otkucava.
I: Matija je davaoc krvi.
Ljutito je rekao nakon što je sklonio ruke sa mene.
T: Tko je Matija?
A: Ma..tii..ja!
Podigla je visoko svoje ručice i veselo izgovorila njegovo ime dok se u meni sve slamalo zbog mame, a i zbog njega istoga.
I: Nazovi ga.
Rekao je Igor.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora