96. dio

550 20 1
                                    

T: Hvala ti, sine. Kako da ti se zahvalimo?
Gledala sam u tatu koji je stojao ispred Matije i tražio način da mu se zahvali. Nisam mogla vjerovati da će se promijeniti, ali se upravo to desilo s njim.
M: Samo bih želio da porazgovaram sa Doroteom na 10 minuta, može li izaći?
T: Naravno, ali tako ti se ne možemo odužiti, vi ste prijatelji svakako, normalno je da družite.
Stomak me je presijecao dok sam gledala u njih dvojicu istovremeno. Ustala sam i krenula prema sobi.
M: Gdje ćeš?
Pitala me je mama kada sam ustala.
D: Dolazim odmah.
Otišla sam u sobu, zatvorila vrata za sobom te prišla ormaru iz kojeg sam tiho izvadila test i stavila ga u jaknu. Uzela sam istu tu jaknu i izašla u dnevnu.
D: Matija, idemo?
A: Aji ja cejim biti c njim.
Mama je prišla Anđeli i uzela je iz njegovog naramka. Prišla sam i poljubila seku kao i mamu, a tatu zagrlila. Matija se rukovao sa roditelja i bacio peticu Anđeli.
A: Do..dji opet.
M: Hoću, princezo. Doći ću po tebe pa ćemo se ići igrati, a do tada ti ne ide nigdje bez mame i tate ili seke, važi?
Klimnula mu je glavom i nasmijala se.
A: Do..dji bjzo.
Izašla sam iz dnevne dok je i Matija činio isto za mnom. Sišli smo niz stubište bez ijedne izgovorene riječi.
M: Auto mi je tu u blizini, želiš da idemo?
D: Gdje ti je Lorena?
Pogledao je u mene te se ironično nasmijao.
M: A tvoj Igor?
D: Vidjela sam te s njom.
M: Da i? Zar nisi rekla da ti se ne približavam.
D: Možemo ići na klupu sjest i pričati.
Krenula sam prema klupi na koju sam već imala jasan pogled, ali njegova ruka me je spriječila.
M: Ne želim da drugi slušaju šta ćemo pričati. Idemo u moju vikendicu?
D: Okej.
Držao me je za ruku dok smo koračali prema autu. Otvorio mi je suvozačeva vrata, džentlementski te prešao do svojih i ušao u autu gdje sam ga već čekala sa bolovima u stomaku i želudcu. Vozili smo se par minuta u tišini, a zatim me je pogledao.
M: Kako si?
Digla sam glavu i suočila se sa njegovim očima.
D: Dobro sam, valjda..
M: Valjda? U čemu je problem?
D: Pričati ćemo.
M: Može. Tamo smo za minut, dva još.
Klimnula sam glavom i nastavila gledati ispred sebe. Ubrzo se parkirao i izašao. Izašla sam i ja te krenula za njim. Ogromna vikendica se nalazila ispred mene, prelijepo urađeno oko nje kao i ona sama. Već smo bili ovdje.
D: Možemo vani ostati?
M: Može.
Otišla sam na fotelju koja je bila ispred vikendice te sjela, gledajući ga. Bilo je mjesta pored mene pa sam odlučila da ga zovem da sjedne.
D: Dođi, sjedi.
Prišao je i smjestio se pored mene.
M: Šta mi želiš reći? Da se kaješ što si me ostavila i otišla njemu, sada...sada kada te je ostavio.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now