50. dio

679 30 0
                                    

Trnci su mi prolazili čitavim tijelom dok sam čekala njegove usne. Osijetila sam njegov dah i začula glasno kašljanje. Istog trenutka smo se odmakeli jedno od drugog, nisam ga poljubila, nisam osijetila njegove usne.
I: Šta radiš s mojom djevojkom?
Šokirano sam podigla glavu prema osobi koja je izgovorila rečenicu i tada sam se srela sa bijesnim Igorom koji se približavao Matiji. Nisam mogla vjerovati kako se od nježnog dečka mogao u sekundi pretvoriti baš u onakvog kakvog ga i znam, Matija ga je gledao hladnim pogledom.
M: Šta ti radiš ovdje?
Igor mu se približio te ga uzeo za majicu dok je Matija odmah odbacio njegove ruke sa sebe, a ja? Stojala sam nepomično dok je strah prevladao mojim tijelom. Kao da nisam svijesna situacije u kojoj sam se našla. Do prije par trenutaka sam drhtala zbog njegove blizine, a sada se isto tresem samo zbog druge stvari, jedan ispred drugog su i ko zna šta će se desiti.
I: Pitaš me šta radim? Ja šta radim? Koji ćeš ti vrag sa mojom djevojkom?
Matij ga je odgurnuo dok se Igor odmah suprostavio i zamahnuo šakom prema njegovom licu. Znala sam da ne mogu nepomično stojati te sam se zaletila na Igora. Skočila sam mu na leđa i počela ga vući od Matije kako ne bi napravio probleme. To je ono što mi najmanje treba.
D: Prestani, Igore. Prestani, k vragu!
Spustio me je sa leđa te sam stala ispred njega.
D: Matija mi je samo prijatelj!
I: Jesi čuo? Ona je moja!
Grubo, ali s dozom prkosa se obratio Matiji koji je gledao u nas. Igor me je uhvatio za ruku i povek k svom autu. Nisam mogla izdržati, morala sam se okrenuti i pogledati Matiju koji je stojao i gledao u nas. Ubrzo smo sjeli u auto, a Igor je proletio kraj Matije brzinom munje. Stali smo kraj rijeke te došli do ogromnog kamena koji se nalazio odmah pokraj. Sjela sam, a ubrzo i Igor do mene. Nije baš prijatna situacija vladala između nas naprotiv šutnja je prouzrokovala neprijatnost.
I: Očekujem objašnjenje!
Povišenim kao i grubim glasom je izgovorio, gledajući me.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora