26. dio

756 31 0
                                    

Uzvratila sam zagrljaj mami dok sam sa dozom straha gledala u tatu, a seka je bila pored i gledala u mene tužnim, uplakanim očima i čekala da ju uzmem.
T: Ti ćeš mi zarađivati pare.
Gromoglasno se nasmijao s ironijom u glasu.
T: Nisi ti sposobna da zaradiš ni kunu, a da ne govorim o nečemu više.
Njegove riječi su mi cijepale srce na komadiće dok su se skupljale suze u očima.
M: Kako te nije sramota takvo nešto reći dijetetu, a raditi će za tvoje dugove.
Uzvratila mu je mama nakon što sam ju pustila iz zagrljaja, obrisala sam par suza koje su se našle na licu te pružila ruke prema Anđeli i jako je zagrlila, u ovoj kući ako je mogu tako nazvati, Anđela je moj jedini mir. Svoje malene rukice je obmotala oko mog vrata te zarila glavu u moju kosu, stezajući me sve jače dok sam koračala sa njom ka sobi.
T: Stvorio sam je da bi mi činila usluge. To joj je dužnost.
M: Bezobrazan si.
T: Mora mi vratiti sve što sam uložio u nju dok je bila mala.
Uništavale su moje psihičko stanje, njegove riječi koje su dopirale pravo do mog srca. Isto će se dešavati i Anđeli, moram uraditi sve što mogu kako bi ju izvukla odavdje. Neću sebi oprostiti ako joj bude ovako. Ne smije biti. Ušle smo u sobu, ne mogavši slušati više njegove, odvratne riječi. Sijela sam na krevet zajedno s Anđelom u rukama ni ona nije sklanjala svoje rukice sa mene.
A: Keka..
D: Molim, ljubavi?
Pozvala me je kada sam ju stavila sebi u krilo i gledala njene okice.
A: Ja ce bojim.
D: Znam, srećo. Ne smije ti ništa.
A: Tata me ne joji.
D: Jel' ti uradio nešto dok me nije bilo?
Negirala je glavom iako sam vidjela po njoj da mi nešto krije, ali nisam željela da navaljujem na nju, saznati ću na drugi način. Mama je došla ubrzo, a potom smo se stisnule na mom krevetu, zagrlile i utonule u snove.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora