● HANA POV ●
Dobila sam čudne i nejasne poglede od nje, ali sam razumijela jer bih i ja vjerovatno isto postupila.
H: Petar i Matija su sa mnom.
Zinula je i blijedo gledala u mene.
D: Š..št..a?
Klimnula sam glavom potvrdno.
H: Nastavila sam prema njima kada je Igor odveo tebe pa sam otišla na adresu koju si mi dala kada sam nosila pismo i ispričala mu sve.
● DOROTEA POV ●
Slušala sam šta mi govori i mislila da će mi srce iskočiti iz grudi. Matija? Matija je ovdje? Suze su mi klizile niz obraze, a Hanu sam zagrlila ponovo, pokušavajući joj se zahvaliti za sve što radi za mene.
H: Ubrzo ćemo doći po tebe i izbaviti te iz ovog pakla samo moraš se praviti da ništa ne znaš jer u suprotnom, skontati će.
Klimnula sam glavom, potvrdno, čula sam vlastite otkucaje srca dok sam gledala u osobu koja je moj spasitelj.
D: A Petar, jel' to?
Sada je ona bila ta koja je klimnula glavom i s tim me totalno zbunila.
D: Pa odkud on mislim drago mi je zbog tebe, ali ni..
H: On je Matijin najbolji drug.
Usne su mi se razdvojile dok sam je gledala.
D: Jesi li mu rekla istinu?
Odmahnula je glavom, a zatim pogled spustila ka dole. Ponovo sam je zagrlila, uzvratila je potom se odmaknula.
H: To više nije bitno. Ionako mi je rekao da me nije želio vidjeti. Moram ići sada.
Približila mi se te tiho rekla.
H: Dolazimo ubrzo. Budi jaka.
Hana je otišla, a Igor je ubrzo ušao.
ESTÁS LEYENDO
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
AcciónMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"