58. dio

643 30 0
                                    

Šutila sam neko vrijeme, nisam znala šta da mu kažem nakon svega. Nisam znala zbog čega sam ovo uradila s njim. Njemu sam dala svoju nevinost koju sam čuvala čitav život i nisam željela imati odnose dok se ne udam, a sada. Šta sada? Suočila sam se sa njegovim zabrinutim pogledom kada sam skupila hrabrosti da ga pogledam.
M: Kaješ se?
Sasvim tiho, ali dovoljno da čujem reče.
M: Izvini. Ja sam kriv.
Počeo se opravdavati baš kao da je kriv, ali ne, on nije kriv. Pitao me je više puta želim li i svaki put je dobio isti odgovor, željela sam ga. Pomazila sam ga po obrazu dok nismo sklanjali poglede jedno s drugog.
D: Ne krivi sebe, nisi ti kriv.
M: Malena, kaješ li se?
D: Ne kajem se što sam izgubila nevinost s tobom nego se sve desilo previše brzo.
Klimnuo je glavom zatim me više nije gledao jer se ustao sa kreveta i sjeo na rub istog s glavom naslonjenom na ruke i gledanjem u pod. Ustala sam i ja za njim, ali mu se nisam približavala nego sam ostala sjediti na sredini kreveta, gledajući ga. Ustao je te obukao odjeću.
M: Biću ispred kad' budeš željela da te vozim kući, reci.
Ni ne pogledavši me, frknuo je rečenicu koja me je dotakla. Samo će tako otići?
D: Matija?
Okrenuo se i pogledi su se sreli.
M: Oprosti što nisam iskontrolisao želju za tobom.
Nepomično sam sjedila s rukama između nogu kako me ne bi gledao potpuno golu.
D: Prevarila sam ga.
Oči su se natopile suzama dok se grlo stezalo.
M: Do vraga! Nisam te ni na šta natijerao, je*eno!
Glas mu se sve više povisivao što je meni otežavalo situaciju. Ustala sam i što prije navukla odjeću na sebe. Nenadano sam završila u njegovim rukama, čvrsto obavijena. Uzvratila sam zagrljaj, obmotavši ruke oko njegovih čvrstih prsa.
M: Ovako neće moći dalje.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora