55. dio

676 30 0
                                    

Bijesno smo se gledali par trenutaka, a zatim su se njegove ruke našle na mom struku, približavajući me sebi. Za trenutak sam se našla uz njegovo tijelo, dok su oči prelazile sa njegovih očiju na usne i tako par puta. Jeza mi je prolazila čitavim tijelom dok su njegove ruke sve više stiskale moje tijelo i s tim mu davale samo još napetiji osijećaj. Premijestila sam ruke sa njegovih čvrstih ruku na njegov vrat i s tim mu se približila još više. Nije dugo čekao, približio je usne mojima, svaki dio tijela je bio naježen i želio ga, a onda. Onda su njegove usne pritisnule moje i zaboravila sam na sve oko sebe, uzvraćala sam mu poljupce bez prekidanja. Spustio je ruke sa struka na zadnjicu i pritiskao je sa sve većom strašću dok su moje ruke šarale po njegovim širokim leđima. Zadihano smo se udaljili jedno od drugog, a zatim su se sudarili pogledi željni jedno drugog.
M: Idemo?
Rekao je jako tiho što je još više želju pojačalo. Zagrlila sam ga i spustila glavu na njegova izgrađena prsa. Prošao mi je par puta kroz kosu, a zatim me zagrlio i krenuo koračati.
D: Gdje idemo?
Pitala sam, gledajući ga. Njegovi prsti su idalje prolazili mojom kosom.
M: Tamo gdje nas neće nitko ometati.
Rekao je i pritisnuo gas, držeći me za ruku. Povremeno smo se gledali sa osmijesima, a onda sam spustila glavu na njegovo rame. Prebacujući svoju ruku preko mene, njegov zagrljaj me je primaknuo njemu samo bliže. Naša romantika je stala kada je parkirao ispred svog objekta.
D: Ići ću tamo gdje te je ona ljubila?
Ljutito sam pitala koračajući prema unutra.
M: Zašto si ljubomorna?
D: Ja? Ljubomorna? Hahaha ne.
Otključao je i ušli smo, a zatim je ista zaključao i pribio me uza zid, držeći svoje ruke iznad mene i gledajući me, provokativno. Šarala sam pogledom po njegovom zgodnom tijelu sve dok me nije poljubio. Jednom pa drugi put i tada sam ga pokušala odgurnuti od sebe, ali bezuspješno, njegove ruke su me čvrsto obuhvatile i podigle tako da sam sada bila na njegovim čvrstim kukovima dok me je nosio ka nepoznatom mjestu.
M: Sada ću ti pokazati svoju sobu.
Mrmljajući kroz ljubljenje mi je rekao dok sam se ja nasmijala, ne dajući mi da kažem niti jednu riječ,ljubio me je.Kada je otvorio vrata..

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now