● DOROTEA POV ●
Onda sam se iznenadila kada sam vidjela da se vrata automobila otvaraju i zaprepastila sam se ugledavši Igorovo lice.
H: Skloni se odavdje! Zvati ću policiju!
Njene riječi ga uopšte nisu zanimale, izvukao me je iz auta dok je držao uperen pištolj u nju. Oči su mi se napunile suzama.
I: Da nisi progovorila! Inače. Pucati ću.
D: Pusti je, nije ona ništa kriva.
Vukao me je za kosu sve dok me nije bacio na zadnje sjedište auta. Sjeo je na vozačevo mjesto i zaključao vrata pa je krenuo voziti prema mjestu s kojeg smo krenuli. Ubrzo smo stigli, čim je otključao vrata, ponovo me je uzeo za kosu i naglim pokretima uveo u kuću.
I: Mislila si da sam glup?
Bacio me je na pod i udarila sam od isti pa jauknula od bolova.
I: Imam kamere koje su povezane s mobitelom, glupačo! Zapamti da nikada nećeš otići. Ovdje ti je mjesto i ovdje ćeš biti čitav život. USTAJ!
Šutnuo me je nogom nakon što mi je naredio da ustanem. Poslušno sam uradila što je tražio dok su se bolovi širili mojim izmučenim tijelom. Kada sam ustala završila sam u njegovim rukama, nosio me je sve do sobe i tada bacio na krevet.
I: Previše sam te čuvao, sada je vrijeme da te nagradim za tvoju glupoću.
Izvadio je ljepljivu traku iz ladice ormara, gledala sam u njega, ni pomislila nisam da će mi je staviti na usta, ali baš to je uradio.
I: Sada ne možeš pričati.
Nasmijao se perverzno pa mi u par pokreta pocijepao odijeću, više je nije ni skidao, sada ju je cijepao kao životinja. Gurala sam ga rukama i nogama od sebe, braneći mu da mi se približi, što je i uradio, odmakeo se od mene te uzeo jaknu. Iskoristila sam priliku i skinula traku s usta.
D: UPOMOĆ!
Gromoglasni smijeh odvratnog Igora se proširio prostorijom, a zatim se uozbiljio.
I: Glupačo.
Izvadio je konapac iz jakne dok sam čekala da me zadavi, ali ubrzo mi je sjeo na donji dio stomaka i zavezao ruke s konopcem, jako ih je svezao da ne mogu pomijerati što je stvaralo jako veliku bol.
D: Pusti me, molim te.
I: Pošto nećeš da šutiš.
Ponovo je otkinuo dio trake i približio je mojim usnama.
D: Nemoj..molim te.. šutiti ću, obećavam samo nemoj.
Osijetila sam tečnost na licu, a ubrzo i traku na usnama. Gledao me je dok si je skidao odjeću i kada se skinuo, približio mi se.
I: Sada ćeš da vidiš kakav tek mogu biti.
Ponovo smijeh od kojeg mi se povraća, a zatim jako razaranje donjeg dijela tijela. Grčila sam se u suzama dok se on iživljavao na meni. Svaki put je sve jače ulazio i zabijao se. Približio mi se pa tiho rekao na uho.
I: Uživaj. Je*em bolje nego Matija.
Jak šamar je završio na mom obrazu, a njegovo razdiranje mog tijela je postajalo sve brže i jače, nakon par trenutaka osjetila sam vrelu tečnost u sebi i znala sam da je završio. Sišao je sa mene nakon čega me je povukao za svezane ruke i golu izveo iz sobe pa me kao vreću ubacio u ostavu.
I: Ovdje ćeš provesti noć da dobro zapamtiš kome si pomislila pobjeći.
DU LIEST GERADE
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"