130. dio

430 18 0
                                    

● DOROTEA POV ●
Nakon što sam se isplakala i pokušala smiriti odlučila sam da izađem iz sobe, uzela sam duxericu iz kofera koji je smijestio pored mog kreveta te sam ju navukla na sebe i izašla iz sobe. Nisam znala gdje da idem pa sam odlučila sići niz stepenice preko kojih smo se popeli gore. Čula sam upaljen tv te sam pogledala prema mjestu odakle je zvuk dolazio i ugledala Luku kako leži na krevetu i gleda neki film, sišla sam sa zadnje stepenice kada se on okrenuo prema meni.
I: Imaš spremljen doručak na stolu.
Pokazao mi je rukom na lijevu stranu te sam otišla tamo, a ubrzo nakon što sam sjela, pridružio mi se i on, sjedajući i sipajući sokove u čaše.
I: Izvoli.
Klimnula sam glavom kada je spustio čašu ispred mene, nisam željela da razgovaram s njim pa sam pojela samo par zalogaja i ustala od stola no nisam uspijela u svojoj namijeri jer je i on ustao odmah iza mene te mi se približio. Išla sam unazad sve dok me nije dočekala hladna podloga, zid, nisam imala gdje dalje, stavio je ruke pored moje glave i približio mi se na milimetar od usana.
I: Zašto me izbjegavaš?
Pogledala sam u njega koji je već bio vidno iznerviran pa sam samo odmahnula glavom i pogled usmijerila prema podu, ali njegova ruka je odmah završila na mojoj bradi te mi je tako podigao glavu i prislonio usne na moje, nekada sam uživala, a sada jedva čekam da završi. Kada je primijetio da mu neću uzvratiti, prestao je.
I: Spavala si s njim, a sa mnom nisi. Nikada ti neću to oprostiti.
D: Koliko ćeš mi puta to reći? Jesam, znam da jesam i ponovo bih.
Njegov poprijek pogled me je presijekao, a tek njegova rečenica mi je zadala dodatne bolove.
I: Napravio ti je dijete i odjebao te, a ti želiš takvog debila, kakva si ti to djevojka, zapitaj se.
Okrenuo mi je leđa i nestao iz mog vida, odmakela sam se od zida te odlučila pospremiti stol s kojeg smo jeli. Nakon što sam uradila što sam planirala, sjela sam na fotelju u dnevnoj i gledala tv koji nije ugasio.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now