105. dio

498 23 2
                                    

● DOROTEA POV ●
Držim telefon i drhtavom rukom pišem poruku Matiji koji mi neizmjerno fali, nisam znala da će mi baš ono ući pod kožu u količini da mi je potreban kao zrak koji dišem, "Dobro smo jer znamo da nas čuva netko mnogo jak, ne brini se. Fališ mi.😭💕" iskucam i pošaljem, a nakon što ostavim telefon pored sebe začujem lupanje na vratima te pogled prebacim na ista, skupivši se još više.
T(tata): OTVARAJ VRATA!
Stresem se na sam glas mog oca te pod strahom priđem do vrata i otključam ih, gdje vidim njega kako čeka da mu se otvori s tmurnim pogledom. Nakon što sam se pomakela sa vrata, ušao je u sobu potom zatvorio vrata. Stojali smo jedno ispred drugog do trenutka kada je otišao do kreveta i uzeo telefon, srce mi je ubrzano kucalo jer je baš u tom trenutku ekran zasvijetlio nagovještavajući da je stigla poruka.
T: Spremaj se.
Pogledao je u telefon nakon čega se podmuklo nasmijao, a zatim prebacio pogled na mene i ironično mi se obratio.
T: Spremi osnovne stvari.
Ne znam šta bi ovo trebalo značiti, ali vidim da ne namijerava napustiti moju sobu.
T: Nemaš puno vremena. Za sat trebaš biti spremna.
Izgovori i sjede na krevet dok je držao moj telefon u ruci ni ne gledajući u njega već u mene koja sam nepomično stajala u jednom mjestu.
D: Gdje idem?
Uputi mi osmijeh potom ustade sa kreveta i dođe na korak do mene.
T: Svidjeti će ti se.
Onda sigurno idem kod Matije ako će mi se svidjeti, ali kako da je popustio? Šta je Matija uradio, a da ga je uspio tako brzo ubijediti da promijeni mišljenje? Izvukla sam kofer ispod kreveta i počela trpati stvari koje sam smatrala najvažnijim u njega. Tata je stojao i gledao u mene cijelo vrijeme, a nakon što sam odšetala do ormara po još neke stvari, vidjela sam osmijeh na licu mog oca.
D: Tata, mogu dobiti telefon?
Podigao ga je prema meni, a zatim sam pružila ruku kako bih ga uzela no tada ga je izmakeo.
T: Kada se spremiš, dobiti ćeš ga.
Klimnula sam glavom, nastavljajući sa spremanjem stvari, u međuvremenu je izašao iz sobe pa sam imala malo više prostora i bila sam sretna jer ću vidjeti Matiju uskoro. Nakon što sam spremila sve potrebne stvari u kofer, izašla sam iz sobe.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now