6. dio

1.1K 41 1
                                    

Željna sam njegovih dodira jer samo s njim se osjećam potpuno i lijepo, on mi je jedina utijeha pored Anđele. Sve strastvenije me je ljubio dok sam ga željela sve više, naježila sam se od njegovih dodira i poljubaca, ali bila sam svijesna da nismo sami i da se ne mogu opustiti jer svaki trenutak može Anđela da dođe. Odmaknem se od njega i pogledamo se u oči te mu uzvratim osmijeh kojim je pokazao da razumije zbog čega sam prestala. Stavio mi je ruku na obraz te me značajno pogledao.
I: Večeras mi se nećeš izvući.
Poljubio me je u čelo i blago se osmijehnuo te izašao iz kuhinje, a nakon što sam obavila sve, pridružila sam im se u igranju.
I: Djevojke moje, ja vas moram nakratko napustiti jer imam nešto obaviti.
Otišao se obući i kada je izašao, oči su mi ostale kao i svaki put na njemu kada ga vidim  ovako obučenog. Trenerka i patike, tako obično, a tako mu pristaje. Poljubio je Anđelu
I: Slušaj seku, važi?
A: Hocu
Uzvratila mu je poljubac, a zatim se pozdravio sa mnom i izašao.
A: Keka, hocemo ce vani iglat jopte?
D: Hoćemo, mila dok se spremimo, važi?
Skočila je i zaletila se na mene te smo zamalo pale, izgnjavila sam je malo pa smo se otišle spremati.
D: Nemoj da trčiš daleko od mene, važi?
A: Dobjo, keka.
Pružila sam joj ruku te smo izašle iz stana nakon što smo isti zaključale. Držala sam ju za ruku sve do parka jer se tako sigurno osijećam, ne može nigdje otići sve dok je držim za ruku.
A: Mogu ce cada igjati, keka?
Pustila sam joj ruku jer je ovo dječiji park i ima mnogo djece tako da se ima s kim igrati. Sjedila sam na klupi i gledala je kako se igra. Ta mala djevojčica se uklopila u društvo, ne izdvaja se ni od koga tako da mi je srce na mijestu bilo s obzirom kakav nam je život, neopisivo mi je drago da se hoće igrati s drugima. Skinula sam pogled sa nje na trenutak i kada sam ga vratila, vidjela sam je kako trči za loptom preko ceste i sve u tom trenutku što sam čula, bile su nagle škripe guma.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon