28. dio

751 34 1
                                    

Strepila sam gledajući ga. Zar moram imati toliko lošu sudbinu? Kako da se zaposlim? Kako da pomognem svojima? Osijećala sam blago podrhtavanje tijela nakon njegove izgovorene rečenice. Možda ipak ima nade za mene. Možda će se stvari okrenuti u moju korist.
M: Mnogo sam razmišljao zaista i mislim da je najbolje da..
Nisam sklanjala pogled sa njega. Nadala sam se da će što prije izgovoriti što ima, ali po njemu se vidjelo da će se ipak odužiti. Sigurno ne zna kako da mi kaže da nije u mogućnosti da mi nađe posao, razumijem, nije on zadužen za mene niti kriv za moju sudbinu.
M: Ne znam kako ćeš prihvatiti to.
Posljednja rečenica mi je samo potvrdila da neću moći zaraditi novac i vratiti očev dug. Ispostaviti će se da je upravu, da sam zaista nesposobna, kako on kaže.
M: Dorotea..
Spustio je svoju ruku na moje koljeno i podignuo pogled ka meni.
M: Učestvujem u trkama. Nije da se hvalim, ali zadnjih par godina je moja pobijeda.
Nisam znala kakve ja veze imam s tim, šta želi da kaže? Zašto mi to uopšte sada govori?
M: Potrebna nam je djevojka.
Blago sam otvorila usta, šokirano ga gledajući. Zavladala je tišina na par trenutaka. Nisam znala šta da kažem. Da li on mene zove da idem s njim ili? Nije mi bilo jasno.
M: Svake godine sam išao sam.
Nije sklanjao pogled sa mene nego me je promatrao sve više i činilo mi se da pokušava skontati po mojim reakcijama moje mišljenje o tome.
M: Ove želim da ti ideš sa mnom. Pobijeda je 5  000 eura, sav novac ću pokloniti tebi.
Tišina. Prokleta tišina. U glavi su mi se pojavile Igoreve slike. Šta da radim?
M: Ne želim da misliš kako ti plaćam da ideš sa mnom, ali tražila si posao, a ja..
D: A ti?
Nakon malo duže tišine poslije zadnje njegove rečenice sam skupila hrabrosti da progovorim.
M: A ja želim da si tu noć sa mnom. Mislim da ćeš mi donijeti sreću i pobijediti ćemo.
Osmijehnula sam se nekontrolisano, gledajući njegove oči, koje su se caklile. Ne znam od čega.
M: Želiš li ići sa mnom?
Šta da odgovorim? Da li da idem i tako zaradim novac, pomognem svojima, a i ostati će fina svota novca koja će mami dosta pomoći ili da ne idem, ipak Igor.. volim tog dečka i ne želim ga izgubiti.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now