86. dio

542 21 0
                                    

Gledala sam Matiju koji je već bio bez kacige, a zatim sam i ja svoju skinula.
xxx: PRVA I NAJVEĆA NAGRADA IDE NAŠEM VEĆ JAKO DOBRO POZNATOM MATIJI STOUNU! OVAJ PUT NAM SE SA NJIM PRIDRUŽUJE I NJEGOVA DJEVOJKA KOJOJ JOŠ UVIJEK NE ZNAMO IME. ČESTITAMO VELIKI MATIJA STOUNE!
Držao me je za ruku dok smo koračali prema ogromnoj bini. Trema me je hvatala zbog koje nisam vidjela nikoga oko sebe. Kada smo zakoračili na binu, još jače su odzvanjali glasovi čestitanja i govorenje njegovog imena kao i pljeskanja.
xxx: ČESTITAMO JOŠ JEDNOM!
Pružena mu je bila koverta sa ogromnim zlatnim, peharom. Nisam obraćala pažnju na to jer mi je pogled odvukao lik u masi od čega mi se krv u žilama sledila. Dobro poznata figura je pripadala Igoru. Više ništa nisam niti čula niti znala. Nepomično sam gledala u njega koji je gledao u nas.
M: HVALA SVIMA KOJI SU BILI OVDJE DA ME PODRŽE! VOLI VAS VAŠ MATIJA!
Poslao je poljupce u publiku koja ga je radosno gledala i navijala za njega.
M: IMATE BESPLATNO ČAŠĆENJE VEČERAS U MOM KAFIĆU.
Tek tada je nastupilo deranje s njihove strane dok se u meni sve više grčilo sve. Sišla sam s bine nakon što je Matija završio s ceremonijom. Povukla sam ga za ruku i odvela na mjesto odakle ne vidimo Igora.
D: Zašto mi nisi rekao da se i on trka?
Frknula sam, gledajući ga ljutito.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Onde histórias criam vida. Descubra agora