82. dio

561 21 2
                                    

Nježne rukice moje male sekice su me dodirivale i tako probudile. Jedva sam otvorila oči, ali mi nije palo napamet da je zagalamim. Ona je moja jedina, iskrena sreća. Jedino biće koje me nije razočaralo.
A: Keka.. ja cam ce budija..
Osmijehnula sam joj se, a zatim je povukla na sebe. Zavrtjelo mi se u glavu i odjednom mi je bila muka vjerovatno sam ju naglo povukla na sebe.
D: Ljubavi, idem se samo umiti i eto me po tebe. Budi tu.
A: Keka.. jeci dobjo? Bjeda ci. Cvat cu mamu.
D: Ne, ne. Dobro sam samo budi ti tu.
Ustala sam idalje mi se nesvjestilo. Jedva sam se dogurala do vode. Pokvasila sam ruke i zatim prelazila preko lica kao i vrata, ali mi nije bilo bolje. Kada sam se pogledala u ogledalo, bila sam identična sa zidom. Pokušavala sam zanemariti, moram otići na trke, ne mogu sada u zadnji trenutak da ga ostavim. Vratila sam se u sobi, gdje me je čekala sestrica iako je mala, bila je uplašena. Legla sam pored nje.
D: Nećeš mami i tati ništa reći?
A: Cacto?
D: Dobro sam. Sigurno sam se malo prehladila.
A: Ja cu jec mami da ti napjavi caj.
D: Molim te, bebo, nemoj nikome ništa govoriti. Važi?
A: Dobjo keka, aji ako ti bude joce ti mi jeci, ja cu ti pomoci.
Privukla sam je sebi i igrala se s njenom kosom, uporedno je ljubeći. Presretna sam što sam dobila baš nju za svoju sestru.
A: Amo uctati, gjadna cam.
Ustale smo te smo izašle nakon što smo se obukle. Mama i tata su sjedili i gledali tv dok su ispred njih bile šoljice sa kafom.
M: Dobro jutro, djevojke mamine.
Anđela se zatrčala i skočila između njih dok sam se ja jedva kretala prema stolici na koju sam namijeravala sjesti.
T: Dorotea kćeri, jesi li dobro?
Osmjehnula sam se s nadom da se ne izdam.
D: Odlično samo malo pospana.
T: Blijeda si.
D: Zato što se nisam naspavala.
M: Da ti skuham čaj, supu?
D: Dobro sam, ne brinite.
Dan sam provela sjedeći s njima i ubjeđivajući ih da sam dobro iako baš i nisam bila. Vrijeme je prebrzo prošlo, a onda sam se odlučila otići spremiti.
D: Idem vani.
M: Jesi sigurna da možeš?
Klimnula sam glavom.
T: Ako ti bude loše, zovi me, doći ću po tebe.
D: Dobro, mama i tata, hvala vam, ali sam dobro. Idem se spremiti pa da idem.
Otrčala sam iz dnevne, njima govoreći da se idem spremiti, ali sam otišla u toalet. Imala sam nagon za povraćanje. Baš sam se razbolila, jedva sam ustala sa poda i uputila se ka sobi. Obukla sam crnu majicu, crne tajice i crnu kožnu jaknu. Kosu sam svezala u visoki rep, dobro će mi doći da mi zrak dolazi do vrata.
D: Idem sada.
Poljubila sam ih sve troje.
T: Čuvaj se.
A: Cujaj ce.
Nasmijala sam se nakon Anđelinih riječi, a potom im mahnula.
M: Znaš koga ćeš zvati ako ti bude loše. Čuvaj se.
Izašla sam par minuta ranije kako bih imala vremena da sjednem na klupu dok Matija ne dođe.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now