Dok sam ja njega gledala očima koje su ga molile da popusti i da mi pomogne. On je bijesnio, sve više i više.
I: Ne, Dorotea. Da tebi treba novac ili za mamu i sestru dao bih bez razmišljanja, ali njemu ne dam!
Znala sam da će istrajati u svojoj odluci. Bez obzira šta da uradim i kažem. On neće promijeniti donešenu odluku. Znam koliko je ogorčan na situaciju kroz koju prolazim, ali.. nisam imala drugog riješenja. Ne mogu sama otići. Ne mogu ostaviti mamu i sestru s njim i sebe spasiti. Ne dolazi u obzir. Mama ne želi da ide i ja tu moram biti bar još neko vrijeme, a sada. Šta će biti kada ne vrati dug? Najviše me plaše postupci ljudi kojima je dužan. Takvi su spremni na sve. Ne, ne mogu da mislim na to samo se osijećam još lošije. Gledam u Igora koji je počeo crveniti od ljutnje, vjerovatno. On ne može da razumije kako je meni. Najlakše mu je reći da odem, a kako da odem kada moje sve ostaje tamo?
D: Vratiti ću ti, obećavam.
Tiho sam rekla, ali dovoljno jasno da me može čuti. Nadala sam se da će popustiti iako znam kakav je.
I: Samo me nerviraš. Poludijet ću više!
Povisio je top. Vidno iznerviran.
I: Ne želim svoj novac dat' njemu. Završena tema!
Udario je rukom od stol, s obzirom da je noć, još jače je odzvonio zvuk te sam se trznula, nesvijesno.
D: Da Loreni treba, dao bi joj!
Više nisam mogla da šutim. Boljele su me mnoge stvari pored situacije kući. Nisam se imala kome ni požaliti niti s kim pričati o njima. Sve trpim, ali više ne mogu.
I: Dao bi i vama trima, rekao sam odmah!
Samo potvrđuje moje sumnje. Lomim se u sebi, slušajući njegove riječi. Vrijeme odmiče i približava se vrijeme kada se dug treba vratiti, a ja sam ovdje i slušam kako potvrđuje za nju.
I: Uostalom, pomogao bih svima koji su zaslužili!
Ustala sam sa ugaone i obukla jaknu. Idem. Ne mogu biti više ovdje. Pogoršati ću sebi, a to mi ne treba. Dovoljno sam loše.
I: Gdje ćeš?
Uhvatio me je za ruku, a potom stao ispred mene i pogledao me.
D: Treba mi zraka. Idem kući.
I: Idemo autom.
D: Ne želim.
I: Onda idemo pješke.
D: K vragu! Idem sama. Ne trebaš ići!
Nije mi puštao ruku već je sa sve višim tonom mojeg glasa, stezao istu sve jače.
ESTÁS LEYENDO
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
AcciónMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"