33. dio

721 29 0
                                    

Kretao se prema meni u crnoj trenerci s rukama u džepovima i kapuljačom na glavi. Srce mi je kucalo ubrzano, sve jače kako je bio bliži meni. Jasno sam mogla vidjeti njegovu crnu, gustu kosu kako viri ispod kapuljače. Raširio je ruke i obavio ih oko mene čim je došao, uzvratila sam zagrljaj, a zatim se odmakela od njega.
D: Ne smiju nas moji vidjeti.
Samo je klimnuo glavom ne progovorivši niti jednu riječ. Uputio se ka parkingu, a i ja za njim. Auto je otključao na daljinski tako da smo ušli u isto vrijeme unutra, a onda sam otpuhnula.
I: Šta se dešava, Dorotea?
D: Imam problem.
Spustila sam glavu, tužno gledajući u pod. Nije lako tražiti pomoć od nekoga, a pogotovo novčanu. Upalio je auto te stisnuo gas i ubrzo smo se našli ispred njegove zgrade.
I: Ne znam gdje da idemo u ovo doba. Problem što ćemo kod mene?
Odmahnula sam glavom te uhvatila za bravu i otvorila vrata.
I: Idemo?
Rekao je nakon što smo izašli. Udahnula sam duboko i skupljala posljednje atome hrabrosti. Koračala sam prema njemu, a zatim ga zagrlila, obavivši ruke oko njega, uzvratio je i poljubio me u kosu.
I: Biće sve okej.
Nježno me je odmaknuo od sebe te mi sklonio kosu sa lica i prislonio usne na moje već hladno čelo.
I: Ajde idemo, hladno je.
Uzeo me je za ruku i hodao prema zgradi u koju smo trebali ući. Pri ulazu unutra, slike od onog dana su mi prolazile kroz misli. Samo mi je još to trebalo. Hodala sam za njim sve dok nismo došli do njegovog stana.
I: Počni?
Izgovorio je nakon što smo sijeli. Njegova ruka se nalazila na mom koljenu. Dok sam glavu držala spuštenu.
D: Igore, stid me je..
I: Nema čega biti, toliko smo zajedno.
Pokušavao me je ohrabriti, ali bezuspiješno. U ovom trenutku mi ništa nije moglo uliti ni gram samopouzdanja. Sklonio je ruku sa koljena i potom uzeo moju.
I: Dorotea, nemam strpljenja.
Uzdahnula sam duboku i odlučila mu reći. Nemam vremena svakako da ga gubim. Moram odnijeti ocu novac ako ne želim da se desi nešto loše.
D: Stid me je, ali.. ali moram.
Glas mi je drhtao iako sam pokušavala ostati smirena, ali nije išlo. Mnogo je problema da bi se i moglo biti smireno. Dodatnu napetost mi je davao njegov pogled koji je bio fokusiran na mene.
D: Možeš li mi posuditi 2 000?
I: ŠTA?
Tada sam podigla pogled sa poda i susrela se sa njegovim. Pogled mu je bio hladan što mi nije ulijevalo nikakvu sigurnost.
I: Dorotea, opet isti problemi?
Samo sam klimnula glavom i otpuhnula. Znao je šta se dešava kod mene doma pa mu nisu trebala dodatna objašnjenja.
I: Vrijeme je da staviš tačku na to.
Hladno je rekao, gledajući u mene.
D: Nisam tražila savijete od tebe već pomoć.
I: Koliko puta sam ti rekao da odeš od oca? Mogu ti pomoći na sve načine, tebi i njima dvijema, ali novac ne dam na njegove dugove!
Svijet mi se srušio u sekundi. Znala sam da je gotovo. Novac neću dobiti. Otac neće vratiti dug i šta onda?
D: Igore, još samo ovaj put?
Moljećivim pogledom sam ga gledala i nadala se da će pristati.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Onde histórias criam vida. Descubra agora