87. Lázadás

283 25 4
                                    

Katonai főhadiszálláshoz mentünk. Utcákon tömegek vonultak, mindenki azt kiabálta, hogy engedjék szabadon Eren Jaegert.

Feszülten néztem Hanjira. Épületen egy hatalmas tátongó lyuk díszelgett. Hanjival összenéztünk, szinte rohantunk a bejárathoz, Onyankopon mögöttünk próbálta tartani a tempót.

Beértünk a tágas tárgyalóba.
Lihegve álltam meg az asztalnál. Armin és Mikasa is a teremben álltak. Egyik katona felolvasta a jelentést.

- A főparancsnok székébe bombát helyeztek, támadásban négy ember vesztette életét, beleértve főparancsnokot is. Tettesek kiléte és céljuk ismeretlen.
- Felderítő újoncai voltak! Láttul őket elszaladni. - szólalt hevesen Armin.

- Vészhelyzet! - nyitotta ki az ajtót egy katona.
- Eren Jaeger kiszökött a földalatti cellájából!

- Minden katonát mozgosítani! Eren keresésére indulunk. - kiáltotta az egyik kapitány.

Átmentünk a másik katonai bázisra, ahol újabb információk hangoztak el. Mint hűséges katona, végig Hanjit követtem.

- Több, mint száz emberünk, Floch Forstert is beleértve eltűnt. Úgy véljük, ezek a katonák egyrészt segítették Eren menekülését, másrészt mindannyian dezertáltak. Bizonyára ők intézték el a főparancsnokot is. Valamint ezt csoportot jaegeristáknak neveztük el.
- magyarázta velünk szemben álló tiszt.

Idegesen hallgattam végig mondanivalóját. Floch ezek szerint átállt Erenhez, a jaegeristákhoz. Gondolhattam volna, betegesen követte Erent, Marley ostromnál is ártatlanokat robbantott fel.

- Akkor a céljuk, nem más mint, hogy Eren és Zeke kapcsolatba lépjen egymással. - szólalt meg Hanji. - Ezt követően kiiktatnak minden olyan katonát, aki ellenzi Eren tervét.

Nagyont nyeltem, ezek szerint Levi nagyobb veszélyben van, mint gondoltam.

- De hát, hogy bíznak meg Zekében? - kérdezte az egyik női tiszt. Hanji hátra simította kósza barna hajtincseit, majd  felsóhajtott mellettem.

- Ők hisznek Erenben, Eren pedig hisz Zekének. - válaszolt szigorú tekintettel.

Ajtó kicsapódott, és a falvédők vezetője lépett be. Pixis parancsnok, a régi főnököm.

- Hanji! Nagyon fontos. Hányan tudnak Zeke hollétéről? - kérdezte az idős férfi.
- Levi hadnagy, 30 másik felderítős, akik Zekét őrzik. Továbbá 3 ember, akik a készletek feltöltéséért és kommunikációért felelősek. Meg Michelle - biccentet felém. - Oh... meg persze én.

- Kéretem kommunikációért felelős embereket. Eren első célpontja olyan személy, aki tudja Zeke tartózkodási helyét. Másik fontos dolog, hogy Eren terve nem teljesülne, akkor királynő lesz a célpontja. Szóval Historia sincs biztonságban. Meg kell győződnünk arról, hogy megfelelően védve van-e. Valamint... - fordult a parancsnok Arminhoz.

- Mivel te is titán erő birtokában vagy, jobb, ha nyitva tartod a szemed.
- Értettem! - mondta magabizotsan a szőke fiú.

- Pixis parancsnok most, hogy a főparancsnok nem él, ön az egyetlen, aki vezetni tud minket! - szólaltam fel. - Van már esetleg további terve? - Pixis behunyta fáradtan a szemeit.

- Köszönöm a kérdést Blackwell. Igen van. Már gyakorlatilag legyőztek minket, az egyetlen opció, hogy megadjuk magunkat Erenéknek.
- De akkor Zekének is magadjuk magunkat?! - kérdezte felháborodtan a mögöttünk álló női katona.

- Valójában nem, mert egyezséget ajánlunk fel. Zeke holléte lesz az egyezség. Most pedig mindenki munkára!

Időközben Jean és Connie is megérkezett, együtt a csapatunkkal hagytuk el az épület. Hanji sietősen lovakhoz sétált.

- Hanji most hova megyünk? - kérdezte Jean.
- Meg kell tudnunk, hogy mik Zeke szándékai, és van egy elméletem, ahol talán kaphatunk információt. Yelena és Zeke az elejétől tudták, hogy bármennyire is jól mennek a dolgok, ők mindig gyanúsak maradnak. Yelenának pedig fontos a védelmezett marleyi hadifoglyok. Az egyiket meg eléggé megismertük már.

- Niccoloról beszélsz? - kérdeztem csodálkozva.
- Igen róla. Na akkor mindenki lóhátra, megyünk meglátogatni a séfet!

⚜️Szerelem szárnyai⚜️ ~AOTWhere stories live. Discover now