97. Ackerman bukása

279 24 5
                                    

Levi a Jaeger férfi testét felrakta egy sértetlen szekérre.

Elhaladva a gőzölgő halott titánok testei között, hadnagy dühösen lesütötte az acélkék szemeit. Mindet megölte, az összes társa halottan hever a magas fák között.

Sértetlen szekérhez két lovat kötött, amik a kritikusan megsérült Zekét húzták. Elcsendesült erdőből kimenve, Levi fejéből kibámulva az elé táruló mezőkre és a távolban feltűnő újabb erdőségre szegezte tekintetét.

Kis idő elteltével Zeke ébredezni kezdett a fából készült szekéren heverve.

- Magadhoz tértél? Hé! Ne mozogj! - pillantott háta mögé Levi, majd a szekérre mászott. Zeke fölé tornyosulva folytatta:

- A nyakad körül lévő zsinórt összekötöttem a belőled kiálló villámlándzsa gyújtószerkezetével. Szóval a helyedben nem mozdulnék meg. Egy rossz mozdulat és legalább két darabra fogsz szétrobbanni. - magyarázta Levi nyugodt hangnemben.

Zeke öklendezve elhányta magát a szekéren feküdve.

- Tudod, ilyen helyzetben elég szar lehet, hogy nem tudsz meghalni. Nem mintha együtt éreznék veled... Játszadoztál az embereim életével. Csak ennyit tudsz csinálni? Miattad elveszítettünk rengetek értékes katonát! Erwint! Azt sem tudod, hogy kicsoda, ugye? Rád nézve felfordul a gyomrom... - emelte fel a hangját dühösen.

Acélpengéit türelmetlenült megszorította. Meg akarta ölni Zekét, de Hanji parancsa megkötötte a kezét.
Zeke köhögve prüszkölt.

- Majdnem elvesztettem Ellet! - szaladt ki Levi száján a mondat, amit nem tervezett, de a harag és gyűlölet miatt nem bírta lenyugtatni magát.

Pengéjét kivéve az övén lévő tokból, egy suhintással levágta Zeke lábfejét.
Hányásában fekvő fájdalmasan felüvöltött.

- Pofa be. Ezt meg kell tennem, különben megint titánná változol, nem?
- Sze... szemüvegem... hol van? - kérdezte rekedten Zeke.
- Hm? Kit érdekel? Többé nincs szükséged a szemüvegre. - válaszolta a fekete hajú flegmán.

Levi a szekér elejéhez sétált, bőrkantárokat megrántva jelzet a lovaknak. Két kanca lassan elkezdte húzni a szekeret.

Sötét felhők gyülekeztek az égen. Hűvös szél süvítve közelítette meg a szekéren utazókat. Hadnagy széltől kócos hajára húzta a zöld köpenye csuklyáját.

Ég felé emelte arcát, szürkés felhők miatt teljesen beborult az égbolt. Arcán megérezte az első esőcseppeket. Szitálni kezdett, majd kis idő múlva jobban rákezdett az eső. Ideért a vihar.

Sokadjára igazította meg a fején lévő sötétzöld felderítős kapucniját, amit a szél újból és újból lefújt.

- Tch... - morogta. Esőtől már eléggé elázott, ruhájának ujja beszívta minden egyes olyan kövér esőcseppet ami ráhullott. Ingjének ujját feltűrte, ami által láthatóvá vált egy fémes lánc.

Csuklóján lévő medálra tévedt a tekintete. Fehér szárny magányosan fityeget a láncon.

- Megyek Elle. Nemsokára újból láthatjuk egymást. - suttogta maga elé Levi.

- A megváltásunk egyetlen módja Eldia eutanáziája... - motyogta a sérült férfi Levi mögött.

- Hogy mi? Eutanázia?! Nemsokára úgy is egy titán szájában fogsz meghalni. Szerintem a halál ezen formája meglehetősen kegyes egy ilyen alak számára. Főleg ha figyelembe vesszük mennyi ember életét loptad el.

- Nem loptam el. - suttogta Zeke.
- Megmentettem őket. Én megmentettem a gyerekeik életét, akik ebben a kegyetlen világban születtek volna...

- Most már bánom, hogy Michellet eltaláló lövedékem nem végzett vele. Jobb lenne neki, ha már nem élne. - motyogta Zeke.

Levi gyilkos szemekkel lenézett a férfira.
- Úgy tűnik nő vissza a lábad. - mondta unottan.

Hadnagy kirántotta a pengéjét, hogy levágja Zekének újból a lábfejét.

Szőke férfi üvöltve hirtelen megmozdult, amitől a villámlándzsa kattanó hanggal beaktiválódott.

Eső zajában hangos dörgés törte meg a monoton zuhogást.

Villámlándzsa süvítő hangon hatalmasat robbant. Bomba kitörése következtében a szekér egy pillanat alatt megsemmisült.

⚜️Szerelem szárnyai⚜️ ~AOTOnde histórias criam vida. Descubra agora