Feltápászkodva az egyik csontoszlophoz futottam, hogy véletlenül se tapossanak össze a csontgerincen elrohanó titánok.
Egy újabb titán esett össze előttem, ezt követően egy 3-5 méter közötti titán ugrott elém.
Ijedten kinyújtottam magam előtt a kicsinyke pengémet.
A titán sötétbarna hajjal rendelkezett, ami kócosan a szemeibe lógott. Gesztenyebarna szemeivel végig mért, majd ott hagyva, egy újabb szörnyetegre vetette magát. Éles fogaival ismét sikeresen kitépett egy nyakszirtet.
- Mi a... - ámultam el. Csodálkozva bámultam a furcsa titánt.
Nem ölt meg. Ez a titán... a többiek meséltek egy régi barátjukról. Egy titánerőt hordozó lányról. Leírás alapján biztos voltam benne, hogy ő Ymir.
Megmentőm tiszta utat varázsolt maga után. Előre fordultam, ahol Reiner páncélos titánját támadták nyílvesszőkkel és dárdákkal.
Pieck a csontok között próbált elmenekülni egy nála méretekkel nagyobb ellenségtől.
Jean icipicinek tűnt innen, de már majdnem a nyakszirthez ért.
Fekete hajú nő fájdalmasan felsikított. Alkarjából ömleni kezdett a vér. Az egész kézfeje le volt harapva.
- Pieck! - kiáltottam, majd kilőttem magamat a magasba. Elkapva a zuhanó testét, erősen magamhoz szorítottam.
Mindketten gőzölgő csíkot húztunk magunk után. Ő a keze miatt, mert regenerálódott. Nálam meg azért, mert a titán folyadéka a napfény hatására párologni kezdett.
- Michelle! Jean azt mondta...
- Nem tudom mit mondott, de ahogy látod itt vagyok. - feleltem hadarva. Pieck bólintva a mögöttünk rohanó szörnyetegekre meredt.-Folytatom a harcot amint helyrejött a karom!
- Nem érted el a határaidat? Mi van ha már... - a manőverem hangos puffanó hangot adott ki.
- Oh hogy az a... - morogtam, majd erősen rávágtam a gáztartályra.- Mi volt ez a hang? Mi történt? - kérdezte Pieck. Vállamat átkarolva a tartályomra pillantott.
- Felszerelésem nem sokáig bírja. - magyaráztam feszülten, de ugyanúgy repültem előre.Beérve Jeant, szólni akartam neki, azonban a felszerelésem ismét közbeszólt. Hangosan kattant egyet. Pieckkel a kezemben rohamos gyorsasággal zuhanni kezdtünk.
- Jean! - ordítottuk egyszerre a fekete hajúval.
Fiú azonnal megpördült, kikerekedett szemekkel bámult ránk.
- Pieck! Michelle?! - felénk lőve magát, gyors mozdulattal elkapott minket.
- Michelle túlélted! Úristen. - mondta egyszerre ledöbbenve és megkönnyebbülve.
- Nem működik neki normálisan a... mi ez? - nézett rám értetlenül Pieck.
- Gáz. Kifogyóban vagyok, ezért összevissza kattog. Ki-be kapcsol. De szerintem a teher miatt is. Egyszerre nem bír már el két embert.- Rendben, átveszem Piecket, addig szállj kisebb csontoszlopról- csontoszlopra.
- Értettem. - feleltem egy határozott biccentéssel.
- Engem nem kell cipelni. Már át tudok változni. Engedjetek el. Ja és Jean, minél hamarabb érd el a nyakszirtet. Reiner és én, nem tudom meddig tudjuk visszatartani az ellenséget. - magyarázta hadarva Pieck.
- Minden tőlem telhetőt megteszek! - kiáltotta.Leszálltam egy kisebb csontoszlopra. Furcsán körbe fordultam, csöndesebb lett minden.
Óvatosan lenéztem. Kolosszális titánok egyhelyben álltak. Remegés alább hagyott. Ezek szerint... Zeke meghalt.
Jean előre repült. Elérve Eren nyakszirtjét megragadta a bomba irányítókarját. Gyors mozdulattal meghúzta a kart, amitől a nyakszirtre tekert bombák egyszerre felrobbantak.
Lökéshulláma nem csak Jeant érte el, de engemet is. Lelökött a csontszikláról, így az utolsó gázmennyiséget felhasználva, kilőttem magamat az égboltfelé.
Falco szárnyas titánja repült a csontoszlopok másik oldalánál. Pieck apró testét elkapva, majd Jeant is megmentve, mindketten Falco óriására estek. A repülő titánon már Armin és Reiner kivételével mindenki rajta volt.
Magasból panorámában láttam, ahogy az alapító óriás feje lezuhan a mélybe. Gerincéből egy hosszúkás nyúlánk szerűség tört ki, ami Eren titán fejét próbálta megközelíteni.
Reiner a páncélos titán hatalmas erejével megakadályozta az összekapcsolódást.
Teljes odaadással azon volt, hogy eltaszítsa a nyúlánkot az alapító lefejezett koponyájától.Eddig figyelhettem a jelenetet. Felszerelésem éles kattanó hanggal jelezte, hogy befellegzett, tovább már nem kísér az utamon.
Teljesen kifogyott a tartályom.
Felhők között megálltam egy pillanatra, majd szélsebesen zuhanni kezdtem a tátongó mélységbe.
ESTÁS LEYENDO
⚜️Szerelem szárnyai⚜️ ~AOT
Fantasía~ Befejezett ~ 📌manga alapján📌 Mindenki képes meghozni egy döntést, miután már tudja, mi lesz az eredménye. Annyira könnyű utólag azt mondani, hogy "ezt így kellett volna csinálni". Viszont nem tudhatod, mi lesz a döntésed következménye az előtt...