96. Húscafat

255 24 0
                                    

Levi hátat fordított a bestia titán hordozójának.

- Bármi is lesz, mindenképp ledugom a pengémet a torkán.
Harminc katona teljes fegyverzetben ülve a fákon, körbekerítve az erdőt. Még ha át is változna a majom titánná, nem tud elmenekülni.
Olyan sok időbe telt, de azt hiszem, hogy végre sikerül teljesítenem a neked tett igéretem, Erwin. A többiek nem lesznek veszélyben, és Ellet is biztonságban tudhatom. - gondolta magában Levi.

Futó léptek hangja hozta vissza a valóságba.

Szőke hajú férfi felpattant, teljes erejéből rohanni kezdett. Ez még talán nem is lett volna akkora probléma. Túlerőben vannak, azonnal leterítik a szőke szökevényt.

Ezután jött a rémálom. Zeke torka szakadtából üvöltött egyet.

- Ne... - suttogta Levi. Fákon heverésző katonák egyesével, villámló robbanó hanggal zuhantak le a magasból.

- Itt a búcsú ideje, hadnagy! - kiáltotta Zeke.

A földre zuhant testek füstölögve feltápászkodtak. Mind a harminc felderítő katona titán alakot öltött fel. Egyszerre próbáltak Levira ugorni.

Hadnagy gyorsan reagálva fellőtte magát a zöldellő lombkoronák magasságába. Egy magas fának törzsére menekült.

- Ez a bortól? Zeke gerinvvelője benne volt a borban?! - kérdezte meghökkenve.

Titánok követve Levit, a fára kezdtek mászni, volt olyan is, aki ugrálva közelítette meg a hadnagyot. Ezek nem úgy mozogtak, mint az átlagos óriások.
Sokkal fürgébbek voltak.

- Még mindig odabent vagytok, srácok? - kérdezte fájó szívvel a férfi.

Válaszkép csak éhesen nyitodó szájakat kapott.

...

Levi egyenesen tovább repült arra, amerre a férfit látta futni. Felszerelése vérben ázott, társai vérében.

Zeke egy titánon ült, meglátva a hadnagyot, ijedten ordított a szörnynek, hogy menjen gyorsabban.

Viszont Levi Ackermanról van szó. Azonnal megölte Zekének a szállítóját.

Szőke férfi fájó arccal ordított.
- Hagyj már végre békén! - azzal megharapta a kezét, villámcsapás következtében átváltozott a fenevad titánná.

Megfogta az egyik titán fejét, amit gyorsan összezúzott. Levi felé hajította a húsból és csontokból álló lövedékeket.

- Hol vannak az aranyos embereid? Azt ne mond, hogy megölted őket! Milyen szomorú! - kiáltotta Zeke a szőrös titánként.

- Kétségbe vagy esve mi? Te rohadék majom! Mindössze annyi dolgod volt, hogy hátradőlj és olvass.

- Mi alapján gondoltad azt, hogy elmenekülhetsz tőlem? Tényleg azt hitted, hogy nem fogom megölni az embereimet, ha titánná változtatod őket?
Bizonyára fogalmad sincs arról, hogy hány barátunk életét ontottuk már ki. - ordította Levi.

Megközelítetve a bestiát belelőtte villámlándzsáit, amik a megkeményített tarkón is képesek voltak áthatolni.

Szőrös titán nyaka hangosan felrobbant, amiben Zeke esetlen teste feküdt. Levi odarepülve gyilkos tekintettel mérte végig a húscafatokban fekvő Zeke testét.

- Hé majom! Nézd csak meg mi lett belőled te mocskos szarházi. - mondta, majd földön hajánál húzta végig a kritikus állapotban lévőt.

- De ne aggódj, nem foglak megölni. Még nem...

⚜️Szerelem szárnyai⚜️ ~AOTTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon