Szárnyas titán a nyakszirttől elrepülve az ellenkező irányba repült.
Gabi feszülten figyelte az alapító óriást, majd a hadnagyra pillantott.- Ha Michelle... ha esetleg egy titán elkapta... már nem tehetünk semmit. Viszont... - hebegte a lány megpróbálva javítani a helyzeten, de szeme megakadt az egyik szörnyetegen.
- Hé! Nem az a titán kapta be Armint? - mutatott Gabi az egyik csontoszlopra, amin egy óriás kapaszkodott.
Kezei és lábai emberszerűek voltak, de feje az okapi állatra hasonlított. Hosszúkás arca két hatalmas elálló fül díszítette. Homlokából kezdetleges szarvak álltak ki.
- Itt az esély! Lelövőm. - jelentette ki határozottan Gabi. Méretes fegyverét felállítva a tollas titán hátán, remegő kezekkel nyúlt a titánölő ravaszhoz.
- Várj. Segítek. - szólt Levi határozottan, majd a lány fölött átkarolva pontosította a fegyver célzó pontját.
- Most húzd meg a ravaszt! - utasította a hadnagy. Gabi magabiztosan meghúzta a kart, amitől a fegyverből hangos dörrenéssel kilökődött egy éles fém golyó. Lövedék egyenesen az okapi fejű titán szemébe fúródott.
Szörnyeteg felnyüszítve lezuhant az oszlopról, és a csontgerincre pottyant.
Mikasa villámgyorsasággal ott teremve, elvágta az állkapcsát. Ami azonnal gőzölögni kezdett. Armin köhögve zuhant ki a lény szájából. Szörny hosszúkás nyelvével a szőke fiú után nyúlt, azonban sikertelenül, mert Connie az acélpengéivel levágta a titán nyelvét.
Armin lezuhant, de Annie óriása elkapta, majd markában szorítva védelmezte a többi szörnyetegtől.
Falco titánjáról jól látszódott, hogy Anniet és csapatát körbe vették a régmúlt titánjai. Nőstény titán egy karral próbált kitérni a gyilkos karmoktól és ujjaktól.
Kolosszális titán karjaival hatalmasat suhintott. Azonban csak az ellenséges óriásokat ütötte le. Majd egy nagy szakállal rendelkező óriás leütötte a nőstény titán mögött támadó szörnyeteget.
Így Mikasa, Connie, Annie és a markában őrzött Armin biztonságosan eltudtak menekülni a csapdából.
- Mi folyik itt? Az óriások segítenek nekünk?! - tette fel ámultan a kérdést Gabi.
- Úgy tűnik. - mondta csodálkozva a hadnagy.
Hé!... - hallatszódott egy mély férfi hang.Levi és Gabi lesokkolódva néztek a hang irányába.
Egy szőke férfi mellkastól felfele kilógott az egyik csontsziklából. Zeke Jaeger volt, aki intenzíven integetett.
- Erre! - ordibálta.
- Mi a...? - kérdezte meghökkenve Gabi.
- Lehetetlen... - suttogta döbbenten Levi.- Találkozni akartál velem, nem igaz, Levi?! Én nem tudom ugyanezt mondani.
- Zeke... - motyogta halkan Levi.
Eközben Mikasáék értetlenül fordultak körbe.
- Mi a fene folyik itt? - kérdezte Connie, aki Annie óriásának a vállán állt.
Armin a fiúra nézve magyarázni kezdett.- Mr. Zekének köszönhetjük. Felébresztett mindenkit, aki abban a világban aludt, ahol voltunk. Ahol sem élet, sem halál nem létezik. Valamennyi eldiait összeköti a láthatatlan fonál. Az alapító Ymir azt akarja, hogy kapcsolatban legyünk egymással.
Bertholdot és Ymirt is felébresztette. A titán formájukkal itt vannak, hogy segítsenek nekünk. - magyarázta Armin, miközben Annie tenyerében ült.„Tudom, nincs jobb mód rá, hogy megoldjuk ezt, de Eren nem Zekén keresztül aktiválta az alapítót és a titánok remegését?
Ha megöljük Zekét, akkor azzal nem áll meg a remegés? "Ez volt az elmélete Levinak, amit még a repülőn talált ki. Véget vethet a remegésnek, itt az alkalom rá.
Elrugaszkodott Falco titánjáról, majd a 3D manőver felszerelésével egyenesen Zeke felé lőtte magát.
Egy éles suhintással lefejezte az idősebb Jaeger férfit. Világos szőke haj a fejjel együtt, a portól felkavart mélybe zuhant.
Kolosszális titánok egyszerre megálltak. Levi hadnagy Zeke halálával véget vetett a remegésnek.
Visszaszállva Falco titánjára, lihegve körbe nézett. Gabi tátott szájjal bámulta az egyhelyben álló kolosszális titánokat.
Hadnagy felé fordulva türelmetlenül megszólalt.
- Fel kell vennünk Mikasáékat. Utána pedig előre repülünk Jeanékért.
És akkor Armin felrobbanthatja az alapítót, és megnyertük a csatát! - magyarázta Gabi izgatottan.- Igen... Armin felrobbanthatja az egészet. - motyogta Levi.
- Viszont Elle... - suttogta, majd visszatartva a könnyeit, üveges tekintettel Falco tollazatát szuggerálta.Gabi megszeppenve bámulta Levi hadnagyot. A férfi erősen tartotta magát, de még így is látszódott rajta, hogy belül teljesen összetört.
- Van, akinek az a sorsa, hogy örökké a szívedben maradjon, még ha távozik is az életedből. - suttogta a kislány.
- Micsoda? - kérdezte elszoruló torokkal Levi.- Öhm, ezt még az édesanyám mesélte. Ezzel annyit akartam mondani, hogy... Michelle hősként ment el. - mondta halkan Gabi.
- Nem ismertem őt annyira... de, amennyit láttam belőle, tudom, hogy jó ember volt!
- Mégis miért mondod ezt? - kérdezte komoran a hadnagy.
- Én csak segíteni akartam... - suttogta zavartan a kislány.- Már több halottat szeretek, mint élőt. - motyogta Levi.
Gabi szótlanul elkapta a tekintetét a hadnagyról. A férfi vallomása megrémítette. Falco titánja eközben Mikasáék felé repült.
Levi mély lélegzetet véve dühösen Gabire pillantott.
- Elle nem halt meg. - jelentette ki tettetett nyugodtsággal.
Gabi szomorúan bámult a mélységbe.
- Édesanyám mást is tanított. A halálnak öt fázisa van: tagadás, düh, alkudozás, összeomlás, és végül az elfogadás. - magyarázta a kislány, majd lejjebb véve a hangerejét, félve a hadnagyra pillantott.
- Szóval érthető a tagadásod.Levi lehunyt szemmel, bekötözött arcát a felhők felé emelte.
- Soha többé nem engedem meg magamnak, hogy annyira szeressek valakit, mint őt.
ESTÁS LEYENDO
⚜️Szerelem szárnyai⚜️ ~AOT
Fantasía~ Befejezett ~ 📌manga alapján📌 Mindenki képes meghozni egy döntést, miután már tudja, mi lesz az eredménye. Annyira könnyű utólag azt mondani, hogy "ezt így kellett volna csinálni". Viszont nem tudhatod, mi lesz a döntésed következménye az előtt...