#67 Milczący |Tom Felton|

1.3K 47 13
                                    

Ilość słów: ~1.7K
Podsumowanie: O tym, jak Y/N i Tom dogadywali się podczas pracy.

————————————

- Witajcie moi drodzy. Dziś wyjątkowy dzień. Dzień, na który każdy z nas czekał z utęsknieniem. Już za moment w tym studio pojawi się nie kto inny jak... sami uczniowie Hogwartu!-Krzyknął Corden, unosząc mikrofon w górę, aby ten złapał okrzyki fanów. Razem z częścią obsady stałaś za kulisami, czekając na znak jednego z członków ekipy - Lou - po którym mieliście dołączyć do Jamesa. Watson miała łzy w oczach mogąc się z wami zobaczyć. To był dla każdego z was cudowny dzień. Tęskniliście za sobą. Co prawda niestety nie każdy mógł dotrzeć, ale lepsza mała grupa niż żadna. Lou wpatrywał się w tableta, a chwilę poźniej machnął ręką. Emma wyszła jako pierwsza, za nią ty, Daniel, Tom, Rupert, Matthew, Oliver, James, Jason i Helena. Było was naprawdę sporo, jednak nie narzekałaś. Poczułaś znów tę cudowną atmosferę, która towarzyszyła wam podczas wspólnego nagrywania. Fani zaczęli piszczeć na wasz widok. Zajęliście aż 3 kanapy, a mimo wszystko było wam ciasno.

- Moi drodzy, zapamiętajcie ten obrazek. Oto mamy Ślizgonów i Gryfonów siedzących obok siebie i nic jeszcze nie wybuchło.-Zaśmiał się Corden, witając z każdym z was po kolei. Publiczność roześmiała się głośno, widząc wasze uradowane twarze.-Opowiadajcie jak wam się wiedzie. Minęło 6 lat od premiery ostatniej części filmu. Panna Watson?

- Tęsknie za tymi wariatami. Codziennie myślę o każdym dniu na planie. Brakuje mi tego.-Odparła, robiąc serce z dłoni. Wszyscy zrobiliście to samo, uśmiechając się szczerze do dziewczyny.

- A tutaj mamy całą rodzinę Malfoy'ów.-Rzucił James. Siedziałaś pomiędzy Tomem, a Jasonem, z kolei obok mężczyzny, Helena.-Y/N, filmowa Ava. Jak czujesz się będąc częścią tej pokręconej rodzinki?

- Luksusowo.-Odparłaś śmiejąc się.

- Tom, a raczej Draco. Jaką żoną jest Ava?-Drążył. Tom uśmiechnął się przebiegle, unosząc brew i przeczesał palcami twoje włosy.

- Może być.-Zaśmiał się.

- Co ci nie odpowiada?-Spytałaś, starając się utrzymać powagę na twarzy.

- 6 lat się nie widzieliśmy.-Odparł, wywołując śmiech wśród fanów.

- Ah.. No to dobry argument.

- Doszły do mnie bardzo ciekawe nowinki.-Odezwał się Corden.-Czy to prawda, że ze sobą nie rozmawialiście na planie?

- Praktycznie nie.-Odparł Tom.

- Praktycznie?-Zaśmiał się Daniel.-Nie jestem pewien, czy znali się z imienia.

- Jak to możliwe?

- Bez przesady. Znaliśmy się. Trochę. Właściwie ja sama nie wiem co nam siedziało w głowach.-Zaczęłaś.-Poznaliśmy się w trzeciej części. Byłam nowa, więc raczej trzymałam się w cieniu. Nie lubię się narzucać i wolę, gdy ktoś do mnie zagada. Sama rzadko zaczynam rozmowę jako pierwsza. Tom w tamtym czasie był bardzo nieśmiały. Rumienił się w zasadzie zaraz po tym, gdy ktoś na niego spojrzał, ale miał świetny kontakt z ekipą. Jak wiecie Ava i Draco byli parą, więc spędzałam z Tomem masę czasu. Ale gadając o filmie, o roli.

- Ćwiczyliśmy nasze role zazwyczaj u mnie w pokoju hotelowym. Zaraz po nagraniach pod koniec dnia, podchodziłem do Y/N i po prostu, prostu z mostu mówiłem, że widzimy się w moim pokoju, żeby poćwiczyć. Odparła, że w porządku i potem szliśmy do mnie, po drodze nie zamieniając ze sobą ani słowa. Później jakiś czas ćwiczyliśmy swoje dialogi, jakieś zbliżenia naszych postaci i się żegnaliśmy.-Odezwał się Tom.

Draco Malfoy & Tom Felton ImaginyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz