To miało być kolejne wielkie wydarzenie dla młodej aktorki - Y/N Y/L/N, która jakieś dwa lata temu wkroczyła w swój ukochany, magiczny świat. Otrzymała rolę Astorii, przyszłej sympatii Dracona, która w przeciwieństwie do niego, nie poniewierała ludźmi i nie miała nic przeciwko mugolom. Wydawała się niesamowitą dziewczyną, a Y/N świetnie wcielała się w jej rolę. Tego dnia szykował się wywiad z dużą częścią obsady. Y/NN rozpierały ogromne emocje. W końcu miało pojawić się wielu fanów produkcji oraz kamery. Y/L/N nie mogła być już szczęśliwsza. Spełniły się jej marzenia o aktorstwie, nawiązała nowe znajomosci ze wspaniałymi ludźmi i wszystko wskazywało na to, że nic nie zdmuchnie uśmiechu z jej twarzy. Niestety bardzo się myliła. Na sali konferencyjnej zebrała się masa ludzi - od bardzo młodych, po osoby w średnim wieku. Na scenie rozstawiono długi stół, przy którym usiedli kolejno od lewej - Helen, Jason, Helena, Tom, David, Natalia, Warwick, Evanna, Bonnie, Y/N, Emma, Rupert, Daniel, Matthew oraz bliźniacy.
- Jakie są wasze ulubione teksty z wszystkich filmów?-Spytała jedna z fanek.
- „To tylko chłopiec".-Odparła Helen.
- „Jeśli pozwolicie, położę się spać zanim przez wasze pomysły zostaniemy zabici lub gorzej, wyrzuceni".-Dodała Emma.
- „Naprawdę nie rozumiem jej priorytetów".-Rzucił Rupert.
- „Wingardium Leviosa".
- „Mój ojciec się o tym dowie".
- „Expelliarmus".
- Gdybym...-Zaczęła Y/N, jednak Helena przerwała jej, swoim ulubionym tekstem. Kolejność w zasadzie nie była w żaden sposób ustalona - każdy odzywał się zupełnie losowo, jednak już wtedy można było dostrzec, że ekipa nie do końca chciała dopuścić ją do słowa, a podjęła w sumie trzy próby. Ostatecznie postanowiła zaczekać do końca, aby już nikt nie mógł jej przerwać, ale niestety wówczas inna fanka zadała kolejne pytanie. Tym razem dotyczyło ulubionego zaklęcia i tu sytuacja powtórzyła się. Y/N ponownie nie została dopuszczona do odpowiedzi. Dopiero na końcu, zanim przekazano mikrofon innej osobie z widowni, padło nieśmiałe „Silencio", jednak nikt nie zwrócił na to uwagi. Gdy odpowiedział ktokolwiek inny z obsady, padały oklaski, a Y/L/N wydawała się być niewidzialna. Wręcz niektórzy uśmiechali się pod nosami, rozbawieni, na przykład Natalia czy Bonnie.
- Gdybyście mogli zaprzyjaźnić się z dwiema postaciami z powieści, kogo byście wybrali?
- Zdecydowanie Hermiona i Ron.
- Bliźniacy.
- Neville i Luna.
- Ginny i Harry.
- Lucjusz i Narcyza. Albo Narcyza i Bella.
- Lupin i Tonks.
- Luna i Ginny.
- Draco i Luna.
- Harry i Ron.
- Ron i Tonks.
- Lubię profesora Flitwicka i McGonagall. Jakkolwiek to brzmi.
- Bliźniacy.
- Neville i Luna.
- Neville i Ron.
- Draco i Bella.-Wtrąciła Y/N. Dziwne. Nawet jedna osoba nie wspomniała o Astorii, a na planie każdy tak chwalił tę postać.
- Pytanie do Y/N.-Odezwała się młoda dziewczyna, co od razu ożywiło Y/L/N.-Otóż chyba każde z nas jest ciekawe jak dalej potoczą się losy Astorii i czy zginie w najbliższej części?-Dodała.
- Czy zginie? Czemu miałaby zginąć?-Zdziwiła się Y/N.
- Cóż, Astoria to niezbyt lubiana postać wśród fanów. Osobiście jej nie trawię, a w dodatku ty jeszcze bardziej nam ją obrzydzasz. Dlatego jesteśmy ciekawi jak długo będziesz pojawiała się przed kamerami.-Wyjaśniła dziewczyna, co wywołało ogromne rumieńce na twarzy Y/L/N.
- Um... Nie wiem. To chyba nie pytanie do mnie. Polecam spytać autorkę.-Odparła, nieco zgaszona, po czym odsunęła się od mikrofonu i nie odezwała ani słowem. Obsada zdawała się zupełnie nie reagować.
- Mam nadzieję, że w następnej części pożegnasz się z tym filmem. Jeszcze drugie pytanie do Toma. Co myślisz o Astorii i Draconie? Uważasz, że to dobry duet?
- Trudno powiedzieć. Astoria jest kochana, a Draco to łamacz serc. Nie wiem czy chciałbym takiego chłopaka na miejscu tak delikatnej dziewczyny.-Odparł blondyn.
- Gdybyście mogli wymienić jedną postać w powieści i zastąpić ją inną, kim by była?-Spytała inna fanka, na co głównymi odpowiedziami były „Pansy zamiast Astorii". Y/N ponownie nie udało się wtrącić. Wywiad trwał przez jakieś dwie, może trzy godziny, podczas których wszyscy oprócz Y/L/N, bawili się świetnie. Dziewczyna starała się robić dobrą minę do złej gry, mimo ciągłego olewania jej, nie dopuszczania do głosu, ignorancji ze strony obsady oraz wyśmiewania jej niby w ramach żartów. Była bliska płaczu, jednak udało jej się nie rozkleić, co naprawdę nie było prostym zadaniem.
- Kogo na planie lubicie najbardziej?-Odezwała się dziennikarka. Jak można się domyślić, żadna odpowiedź nie dotyczyła Y/N, mimo że w czasie pracy miała rewelacyjny kontakt z każdym, a najlepszy ze złotą trójką, bliźniakami i Tomem, a jednak żadne z nich o niej nie wspomniało, a wymieniali po kilka osób. Sama Y/N, słysząc odpowiedzi nie miała pojęcia co powinna powiedzieć, dlatego gdy jakimś cudem doszła do głosu, wymieniła imiona kilku ze stażystów, co całkowicie złamało jej serce. I w sumie dopiero po jej słowach, ludzie z obsady poczuli jakieś ukłucie. Może to jej smutny ton, a może zero wspomnienia o nich sprawił, że złamali ją. Po zakończeniu wywiadu, każde z nich zatrzymało się w hotelowym barze na kawę i plotki. Jedynie Y/N wymknęła się prawie niezauważona. Prawie, bo Tom dostrzegł jak po cichu opuszczała budynek, jednak zanim zdążył pożegnać się z przyjaciółmi aby za nią pobiec, dziewczyna odjechała.
CZYTASZ
Draco Malfoy & Tom Felton Imaginy
FanficImagine - krótka forma opowiadania. Każdy imagin opowiada o czymś innym, może być podzielony na kilka części. Może być króciutki, może być bardzo długi. Cała książka to zbiór imagine'ów, w którym każdy opowiada inną historię. Nie ma ciągłości między...