2. Nowe uczennice

810 23 7
                                    



💙💧🥷🗡
Czarnowlosa dziewczyna weszła do swojego nowego pokoju. Był tam mini salon z mini kuchnią, łazienka i sypialnia. Nya odrazu usłyszała dwa żeńskie głosy dochodzące z pokoju obok. Dziewczyna skierowała się w tamtym kierunku, a kiedy otworzyła drzwi jej oczom ukazały się trzy łóżka. Na jednym z nich były czerwone walizki ,a obok nich stała dziewczyna o długich ciemnorudych włosach i zielonych oczach. Miała na sobie piękną czerwoną koszulkę i białe dżinsy. Nya natychmiast rozpoznała ową dziewczynę. W końcu już kiedyś ją spotkała.

- Skylor! Nie wierzę w to. Jakim cudem? Ty tutaj? Co jest?- spytała niebieskooka podchodząc do rudowłosej. Sky natychmiast się odwróciła i uśmiechnęła na widok niebieskookiej.

- co ty tu robisz?- spytała po chwili Nya podchodząc do zielonookiej i przytulając ją

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



- co ty tu robisz?- spytała po chwili Nya podchodząc do zielonookiej i przytulając ją.

- od dziś chodzę z tobą do klasy panno kabuki-zaśmiała się dziewczyna o rudych włosach. Po chwili Czarnowłosa zauważyła że w pokoju oprócz niej i Skylor jest jeszcze jedna dziewczyna. Brunetka z włosami sięgającymi do ramion i oczami koloru morskiej zieleni stała obok okna i patrzyła na obie dziewczyny. Wydawała się znajoma, choć Nya wcześniej jej nie widziała. Była ubrana w niebieską bluzę i czarne dżinsy.  Do tego nerwowo ściskała swoją bransoletkę. Brunetka prawdopodobnie się stresowała obecnością obcej dla niej dziewczyny. Nya bez zastanowienia podeszła do niej i wyciągnęła dłoń w jej stronę.

- hej, jestem Nya.- powiedziała niebieskooka z uśmiechem. Brunetka spojrzała na nią niepewnie po czym uścisnęła jej dłoń nerwowo i spojrzała w bok unikając wzroku nowo poznanej.

- Luna - przestawiła się brunetka. Było widać że dziewczyna się stresuje. Pewnie była nieśmiała albo miała zwyczajnie problemy z poznawaniem nowych ludzi. Czasami wystarczy trochę wyrozumiałości dla takich osób i okazanie wsparcia. Co więcej czasem też warto po prostu zacząć rozmowę i dać drugiej osobie powoli przekonać się do drugiej osoby.

- skoro wszyscy już wiedzą kto jak ma na imie ,to powiedzcie mi co oglądamy wieczorem? Jakiś film, co nie? Luna ma netflixa - powiedziała rudowłosa ,rozpakowując dalej swoje ciuchy. Dziewczyna jak zawsze miała miliony sukienek do rozpakowania.

- możemy coś obejrzeć ,ale wieczorem. Na razie musimy skupić się na rozpakowaniu swoich rzeczy, przyniesieniu książek i odebraniu planu lekcji.- powiedziała zielonooka brunetka. Jej głos był cichy i widać było ,że trochę jest niepewna swoich słów. Nya przypomniała sobie jak to było kiedy poznała Pixal.  Białowłosa też była taka nieśmiała kiedy pierwszy raz ją spotkała ,jednak potem jak lepiej się poznały było tylko lepiej.

- widzę że musze mieć łóżko po środku ,bo wy już sobie wybrałyśmy które są wasze. - powiedziała Nya układając pare rzeczy na stoliczku nocnym przy łóżku, po czym wzięła swoje ciuchy i zaczęła dawać je do jednej z szaf.

Lego Ninjago:  dark and light [ ZAKOŃCZONE] part 1 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz