140. Być ninja to nie zabawa

107 8 0
                                    

❤️🖤❄️🔥
Czarnowłosa dziewczyna przymknęła oczy nie mogąc już dłużej być przytomna. Wszystko ją bolało ,a w nogach zaczynała czuć mrowienie. Powoli traciła cząstki życia które jej zostały.

- Jimin spójrz na mnie. Mów do mnie błagam- powiedział Cole tez czując powoli zmęczenie. Złamana noga i ból strasznie go dobijały. Tak bardzo ze nie miał powili siły by utrzymywać przytomność. Oboje byli wykończeni ,a obecna sytuacja jedynie ich dobijała bardziej.

- Cole... tak cie przepraszam - powiedziała Jimin po czym delikatnie zdjęła swoją maskę i spojrzała na ukochanego.

- chce zobaczyć po raz ostatni twoja twarz Cole- powiedziała z trudem dziewczyna. Chłopak tylko pociągnął nosem po czym zdjął maskę ukazując swoją zapłakana pełna rozpaczy twarz.

- Jimin to moja wina. Gdybym był lepszym ninja. Gdybym się starał. Gdybym nie był okropnym chłopakiem nie bylibyśmy w tej sytuacji. - powiedział mistrz ziemi. Cole dalej płakał nie wiedząc jak się uspokoić i co zrobić zaś Jimin widząc jego łzy tez się rozpłakała i zamknęła oczy czując że za chwile straci przytomność i tyle z tego będzie.

- Cole nie mów tak - powiedziała czarnowłosa z trudem. Czarny ninja jedynie wziął wdech i próbował się uspokoić ,ale zamiast tego tylko bardziej się rozpłakał. Czuł się okropnie bo nie mógł pomoc swojej dziewczynie zaś Jimin powili słabła i traciła przytomność.

- przepraszam. Na prawdę przepraszam - powiedział czarnowłosy chłopak. Jimin jednak już mu nie podpowiedziała. Słyszała go ,ale nie miała sił.

- Jimin? Proszę nie zostawiaj mnie. Błagam cie. Jimin proszę- powiedział chłopak ze smutkiem jednak nie było odpowiedzi. W tym momencie Cole rozpłakał się bardziej i zaczął przepraszać za każdy swój grzech.

- przepraszam ze kłamałem na temat diety. Przepraszam ze byłem takim beznadziejnym chłopakiem. Przepraszam za to że ukradłem ciastko z cukierni. Przepraszam za to że posiadałem słodycze Jay'a i jego budynie. I przepraszam że rozbiłem kubek ze słoniem który należał do Jay'a. Przepraszam - powiedział mistrz ziemi szlochając i nie mogąc nic zrobić. Cole myślał ze to koniec. Ze nic więcej nie da się zrobić.

Tak to się skończy?




🖤🥷🪨
Nagle Cole oberwał w twarz dość grubym sznurem. Chłopak spojrzał na owy sznur po czym w górę.

- nie gap się tak tylko się łap bo zaraz spadniesz z Jimin do przepaści- powiedział niebieski ninja. Cole nie wiedział czy ma omamy czy to prawda.

- Jay? To ty? Ty żyjesz? - spytał czarnowłosy. Brunet jedynie parsknął po czym odpowiedział.

- łap się i módl bym cie nie puścił do przepaści za te kradzione słodycze i budynie - powiedział mistrz błyskawic. Cole złapał się liny po czym ucieszony chciał już się jakoś wspiąć ,ale przypomniał sobie ze wtedy Jimin spadnie.

- musicie wyjąć nas jednocześnie- powiedział mistrz ziemi.

- spokojnie zajmiemy się tym. - powiedziała Nya po czym Lloyd i Luna tez się pojawili.

- dobra Luna. Spuścimy cie i weźmiesz Jimin. Postarajmy się zrobić to tak by nikt nie spadł- powiedział Lloyd po czym zawiązał swojej dziewczynie wokół pasa line. Dziewczyna była słaba wiec nie nada się do ciągnięcia liny. Udźwignięcie Jimin będzie dla niej łatwiejsze.

Lego Ninjago:  dark and light [ ZAKOŃCZONE] part 1 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz