💚💙🌙😻
Zielonooka dziewczyna szła przed siebie z uśmiechem a tuż za nią podążał jej brat. Jay opowiadał Lunie o szkole z zadowoleniem chodź szczerze nie mógł doczekać się aż spyta Lunę o zainteresowania. Chciał wiedzieć co jego siostra lubi i czy jest szansa na to że mają takie same hobby. Po chwili oboje wyszli z budynku szkoły i stanęli przy schodach.- w Budynku B zazwyczaj odbywają się lekcje języka obcego i zajęcia artystyczne typu muzyka lub plastyka. Mamy też szkolne kluby których spotkania też są w budynku B. Chyba że chodzi o klub sportowy. Ich zajęcia zawsze są na boisku bądź sali gimnastycznej- powidział Jay pokazując Lunie boisko i budynek B z oddali. Dziewczyna przytaknęła po czym się uśmiechnęła.
- a ty należysz do jakiegoś klubu?- spytała zastanawiając się czy może nie znajdą jakiegoś wspólnego tematu i zainteresowania by chodzić razem do klubu.
- klub gamerów i jeszcze klub anime i mangi a co?- spytał Kasztanawowłosy delikatnie się uśmiechając. Brunetka słysząc to ucieszyła się ponieważ ona osobiście tez dużo gra w gry i lubi anime i mangę.
- chcę się zapisać... a jakie są jeszcze kluby?- spytała brunetka chcąc dowiedzieć się czy coś jeszcze może ją interesować.
- klub gotowania, literacki, seriali netflixa, muzyczny, rysunkowy, taneczny, malarski, fanów horrorów, sportowy, ogrodniczy, fascynaci zwierząt, krawiecki, cukierniczy, sztuk walk, hazardzistów, pływacki, fotograficzny, pierwszej pomocy, mechaników, informatyczny, dla fanów kryminałów, robotyczny, klub dla chilliderek, klub opowiadania żartów, aktorski, psychologiczny, bilardowy, klub tenisa stołowego, klub strażacki, kosmetyczny, fascynatów mody, dziennikarski i fascynaci komiksów a co? - chłopak o niebieskich oczach spojrzał na swoją siostrę z uśmiechem i czekał na to co dziewczyna odpowie. Rubryka zastanawiała się chwike jednak szybko odpowiedziała.
- musze chyba się zastanowić do którego klubu chce iść o ile jakiś mi jest potrzebny hehe. Chodź w sumie klub gamerow i fanów anime i mangi chyba najbardziej mi odpowiada. - powiedziała zielonooka z delikatnym i uroczym uśmiechem.
- chcesz do nich dołączyć bo ja tam jestem? Czy rzeczywiście mamy te same zainteresowania?- spytał chłopak na co Luna zrobiła poważna minę i odpowiedziała.
- lola się nie pauzuje. Po za tym jestem prawie pewna że tak jak ja nie grasz w lola tylko w Genshina. Tak po za tym mam ps4 i mogę z chęcią pożyczyć ci kilka gier i nauczyć cie w nie grac jak chcesz? - Luna uśmiechnęła się chytrze w stronę swojego brata na co ten tylko zrobił poker face.
- ha ha zabawne. Umiem grac. Jakie gry lubisz najbardziej? Albo inaczej. Pogramy potem i sam zobaczę jakie gry masz kupione - odpowiedział brunet na co Luna tylko przytaknęła.
- tak po za tym ten klub fotograficzny brzmi strasznie. Jeśli jesteś fanem anime na prawdę to wiesz o co chodzi - powiedziała zielonooka na co Jay tylko spojrzał jej w oczy.
- powiedz mi ze nie oglądałaś tego. Jesteś za młoda na stratę niewinności- powiedział niebieski ninja na co Luna od razu się odezwała.
- jestem piec minut młodsza od ciebie. Skoro ty to oglądałeś to ja tez mogę. Po za tym Skylor mnie podpuściła do tego by to obejrzeć. - powiedziała brunetka robiąc niewinny wyraz twarzy.
- rozumiem. Zaraz co? Skylor? Znasz ją? - spytał się Jay z lekkim zdziwieniem. Luna przytaknęła po czym odpowiedziała.
CZYTASZ
Lego Ninjago: dark and light [ ZAKOŃCZONE] part 1
FanfictionLloyd, Nya, Cole, Kay, Jay, Pixal i Zane to uczniowie pewnego liceum w Ninjago. Co dnia w szkole muszą udawać zwykłych uczniów a kiedy przychodzi czas zmieniają się w ninja. Pewnego dnia kiedy rozpoczynają trzeci rok nauki w liceum, do ich klasy do...