💚🥷🍵
Lloyd skończył opowiadać historie o tym jak dowiedział się o tożsamości Luny po czym spojrzał na brunetkę i spytał.- chcesz coś dodać? Z tego co wiem to Jay wiedział wcześniej - powiedział blondyn na co Luna tylko odpowiedziała cicho.
- Nya tez wiedziała wcześniej. To jednak chyba nie istotne. Wystarczy powiedzieć tyle że domyśliłam się trochę wcześniej że Jay to niebieski ninja ,a ta jedna informacja sprawiła ze domyśliłam się tez o tożsamościach innych. Jayowi powiedziałam bo gdyby nie to nie mogłabym go uleczyć kiedy znaleźliśmy się w kopalni. Nyi powiedziałam bo jest uparta jak osioł i nieufna ,a to zachowanie z jej strony tak mnie wkurzyło ze uznałam ze wole zdradzić swoją tożsamość by w końcu przestała mnie oskarżać o nasyłanie potworów na Jay'a ,a co do ciebie to nie chciałam ci mówić ,ale też strasznie panikowałeś bo potwory mnie atakowały. Od kiedy wiesz o moich mocach nie traktujesz mnie jak bezbronne dziecko- powiedziała Luna zakładając ręce na klatce piersiowej zaś Lloyd spocił głowę i odpowiedział.
- sorry. Martwiłem się po prostu. Zaraz Nya wiedziała przede mną?- spytał Lloyd patrząc na swoją dziewczynę na co Luna Przytaknęła i spojrzała na Misako i Garmadona.
- czyli wiesz o swoich mocach. Hm. To wiele wyjaśnia. Wiesz ze powinnaś mieć tez moce żywiołu ?- spytała szarowłosa kobieta na co Luna przytaknęła i odpowiedziała.
- mam moc błyskawic. Jay ma nasze moce rodzinne tak samo jak ja. Innymi słowy jesteśmy serio swoimi kopiami. Nawet pod względem mocy. Mimo to nadal nie panuje nad swoimi mocami żywiołu błyskawic ,ale umiem zrobić kilka sztuczek - powiedziała zielonooka na co Lloyd od razu się zaciekawił.
- jakie sztuczki?- spytał wyczekująco na co Luna spojrzała na niego i odpowiedziała.
- jak oberwiesz błyskawicą to się dowiesz :^ - powiedziała dumnie po czym się zaśmiała zaś zielonooki tylko spiął się i odpowiedział.
- podziękuje. - po tych słowach chłopak zamilkł ,a w tym czasie postanowił odezwać się sensei Wu.
- jeśli chcesz możesz korzystać z sali treningowej i klasztoru. Lloyd ci pokaże co i jak. Pomożemy ci tez zapanować nad żywiołem błyskawic jednak myśle ze najlepiej byś trenowała go ze swoim bratem. Patrząc na to ze Jay umie posługiwać się piorunami ,a ty swoją mocą rodzinna to myśle ze gdybyście nawzajem się uczyli i trenowali to byłoby to najlepsze dla was oraz najskuteczniejszy sposób nauki. - powiedział mężczyzna na co Luna przytaknęła.
- tak po za tym to myśle że ty i Jay powinniście się dowiedzieć trochę więcej o swojej rodzinie. - odpowiedział Garmadon. Luna przytaknęła po czym postanowiła odpowiedzieć.
- jest jeden problem. Nie każdy z ninja wie o mojej tożsamości tak samo jak nie każdą z moich przyjaciółek wie o tożsamości ninja. Ja sama wiem jak ciężko było mi zdecydować o tym by powiedzieć Lloydowi o swojej tożsamości jak i zdecydować czy w ogóle o niej mówić. Przede wszystkim nasze ukrywanie tożsamości służy temu by wrogowie nie wiedzieli kim jesteśmy jak i by nie narazić bliskich na niebezpieczeństwo. Nie wiem czy niektóre z dziewczyn będą chciały zdradzić tożsamości tak samo jak ninja. - powiedziała Luna na co Lloyd przytaknął.
- właśnie. Ja sam wiem że gdyby Luna mi nie powiedziała kim jest i się nie domyśliła kim ja jestem to pewnie bym nigdy jej nie powiedział że jestem zielonym ninja. Po prostu bym tego nie chciał. Myśle że najpierw ja jako przywódca ninja powinienem z nimi pogadać ,a Luna powinna powiedzieć Holly co i jak i ona jako przywódczyni tez powinna zdecydować co i jak. - odpowiedział zielonooki na co Luna zamilkła i spojrzała pusto w przestrzeń. W jej głowie było teraz wiele pytań. Jednym głównym było to dlaczego Holly jest uważana zawsze za przywódcę?
CZYTASZ
Lego Ninjago: dark and light [ ZAKOŃCZONE] part 1
FanfictionLloyd, Nya, Cole, Kay, Jay, Pixal i Zane to uczniowie pewnego liceum w Ninjago. Co dnia w szkole muszą udawać zwykłych uczniów a kiedy przychodzi czas zmieniają się w ninja. Pewnego dnia kiedy rozpoczynają trzeci rok nauki w liceum, do ich klasy do...