🤍📱⚔️
Białowłosa dziewczyna usiadła na swoim łóżku i z uśmiechem na twarzy wzięła do ręki książkę po czym otworzyła ją na fragmencie na którym ostatnio skończyła. Zanim jednak mogła przejść do swojej lektory odezwał się głos.- czy to „ Jak człowiek staje się mordercą" Richarda Taylora? - spytała Holly patrząc na okładkę książki która Pixal miała w dłoniach. Zielonooka przytaknęła na jej słowa i uśmiechnęła się lekko słysząc że Holly zna tę książkę.
- czytałaś? Powiedz co myślisz tylko bez spojlerów. Jestem w połowie. - powiedziała Pixal na co pomarańczowooka usiadła obok niej i od razu zaczęła odpowiadać na jej pytanie.
- osobiście uważam że jest to całkiem ciekawa powieść. Lubię kryminały i horrory. To jedyne książki w jakich gustuje. Mimo to lektora która właśnie czytasz jest chyba najlepsza. Czytałam już trochę książek tego typu i według mnie nie ma lepszej ale to tylko moja opinia. Jak wiesz każdy ma swoje zdanie i każdy lubi co innego. - powiedziała pomarańczowooka po czym uśmiechnęła się lekko do przyjaciółki i dodała. - możesz jeszcze spytać Luny o opinie ona strasznie kocha książki i tez to czytała.
- rozumiem. Cóż mam nadzieje ze dziś uda mi się skończyć te książkę i nikt mi nie będzie przeszkadzać. - powiedziała Pixal chcąc w spokoju dokończyć lekture. Holly rozumiała ze teraz chce ciszy i spokoju wiec nie odzywała się jednak cisza szybko została przerwana kiedy ktoś zapukał do pokoju.
- proszę - powiedziała Holly patrząc na drzwi. Pixal nawet nie oderwała wzroku od książki. Po prostu uznała ze dopóki nikt nie ma bezpośrednio do niej sprawy to nie będzie odrywać się od powieści. Po paru sekundach drzwi do pokoju się otworzyły ,a za nimi stał nie kto inny jak Zane i Kai. Czerwony nimi od razu ruszył w stronę Holly i pokazał jej coś na telefonie zaś Zane po prostu podszedł do Pixal i spojrzał na to co czyta.
- kończysz książkę? - spytał białowłosy na co Pixal westchnęła cicho i odpowiedziała.
- taki mam zamiar ,ale co chwile ktoś mi przeszkadza. - powiedziała białowłosa. W tym momencie niebieskooki chłopak uświadomił sobie ze pewnie fakt iż odwiedza Pixal tez jej przeszkadza w tym momencie.
- przepraszam. Nie wiedziałem. Gdybym wiedział ze bede przeszkadzać to bym nie przyszedł - powiedział od razu Zane na co Pixal spięła się i odłożyła książkę. Dziewczyna nie lubiła jak jej słowa były źle odbierane. Nie miała na myśli nic złego ,a zwłaszcza nie chciała by Zane myślał ze jej przeszkadza jednak po dłuższym zastanowieniu to co powiedziała rzeczywiście brzmiało jak by miała na myśli że chłopak jej przeszkadza.
- Zane nie o to mi chodziło. Nie miałam na myśli ze mi przeszkadzasz. Po prostu chciałam powiedzieć że prawdopodobnie przez ciągły hałas i osoby wokół mnie nie skończę tego dziś ,ale nie mam na myśli nic złego. Serio. - powiedziała białowłosa patrząc na chłopaka i odkładając swoją książkę na szafkę obok. Niebieskooki przytaknął ze zrozumieniem na jej słowa po czym powiedzial.
- jak chcesz to mogę iść. Nie chce ci przeszkadzać w czytaniu zwłaszcza ze nie mam do ciebie żadnej ważnej sprawy. Po prostu chciałem pogadać i pospędzać razem czas ewentualnie się pouczyć na poniedziałek jednak jeśli masz olany to rozumiem. - powiedzial Zane po czym wstał i chciał już iść jednak Pixal szybko złapała go za rękaw koszuli i zatrzymała.
- Zane. Nie idź. Możemy przecież razem poczytac Co nie? ,A potem się pouczymy i przygotujemy notatki z materiału ,którego się nauczymy. Tak jak zawsze. Nie sądzisz ze to dobry plan ?- spytała zielonooka z nadzieja ze jej przyjaciel się zgodzi. Przez chwile trwała cisza jednak niebieskooki szybko uśmiechnął się w stronę dziewczyny po czym złapał za książkę i usiadł obok Pixal. Cóż. Czytanie razem to coś co często robili i często nawet mieli to samo tępo wiec nikt nie musiał czekać aż druga osoba doczyta stronę. Pixal zapalała za jedna cześć książki ,a Zane za druga po czym otworzyli ją i zaczęli razem zagłębiać się w lekturze.
CZYTASZ
Lego Ninjago: dark and light [ ZAKOŃCZONE] part 1
FanfictionLloyd, Nya, Cole, Kay, Jay, Pixal i Zane to uczniowie pewnego liceum w Ninjago. Co dnia w szkole muszą udawać zwykłych uczniów a kiedy przychodzi czas zmieniają się w ninja. Pewnego dnia kiedy rozpoczynają trzeci rok nauki w liceum, do ich klasy do...