💙💦🥷
Minęło pare dni od kąt zaczął się nowy rok. Cała drużyna zdążyła już wrócić do akademiku. Na szczęście w tym roku nowy rok wypadł w piątek dzięki czemu każdy ma czas na wytrzeźwienie po imprezie. To znaczy prawie każdy bo Holly i Kai graja dziś mecz. Tych dwoje pewnie nawet się nie rozpakowała tylko od razu po daniu bagaże do pokoju ruszyli na boisko trenować. Z jednej strony wiadomo dlaczego. Z drugiej Holly musi na prawdę się postarać ponieważ przez głupi zakład z Kaiem może stracić stanowisko kapitana. Tak czy inaczej aktualnie Nya rozpakowała swoje rzeczy po czym spojrzała na Sky i Lunę które dalej użerały się ze swoimi bagażami.- Luna pożycz mi miejsce w szafie- poprosiła rudowłosa. Brunetka oczywiście zgodziła się bez żadnego problemu. Luna raczej była zajęta ustawianiem oprawionego w ramkę zdjęcia Lloyda i nie przejmowała się miejscem w szafie.
- i co będziesz co wieczór całować to zdjecie?- spytała mistrzyni wody na co Luna tylko parsknęła i odpowiedziała.
- nie. Chce mieć zdjęcie Lloyda ponieważ to mój chłopak i większość osób ma zdjęcia bliskich. Jako ze Lloyd jest ponad przyjaciół to musiał zostać wydrukowany i oprawiony w ramkę. - powiedziała zielonooka nie wiedząc gdzie może dać owe zdjęcie.
- mogłaś najpierw pomyśleć o tym Gdzie je postawisz ,a potem dopiero drukować. - powiedziała Skylor układając sukienki w szafie Luny. Brunetka tylko spojrzała na przyjaciółkę z lekkim niezadowoleniem po czym odpowiedziała.
- mogłaś najpierw znaleźć sobie miejsce w szafie ,a potem kupować. - na te słowa Skylor zaniemówiła ,a Nya zaśmiała się głośno.
- wow Luna rola mężczyzny w związku robi z ciebie bardzo pyskatą dziewczynę- zaśmiała się Nya na co Luna spojrzała na dziewczynę po czym dała zdjęcie zielonego ninja pod poduszkę.
- i chuj. Będzie spać ze mną - powiedziała brunetka po czym spojrzała na mistrzynie wody. - nie wiem czy mam się obrazić czy cieszyć z tego ze dominuje w związku. - dodała zielonooka.
- hm? Nie cieszysz się ze Lloyd daje ci dominować?- spytała Skylor zamykając szafę i chowając puste walizki pod łóżko.
- ja tam lubię dominować w związku. Ja i Jay się wymieniamy dominacją ,ale mimo wszystko częściej to ja przejmuje kontrole w naszym związku. Jay z tego co wiem tez lubi kiedy jestem taka władcza i przejmuje dominacje- powiedziała Nya z uśmiechem zaś Luna tylko westchnęła.
- kocham Lloyda ,ale chyba wolałabym gdyby on dominował. W sensie czasem mam ochotę być tą która ma władze w związku ,ale jednak w większości przypadków wolałabym gdyby to on dominował. Jakoś tak ... mi lepiej- powiedziała zielonooka. Nya tylko zaczęła się zastanawiać nad tym co mogłaby poradzić przyjaciółce po za rozmowa z Lloudem zaś Skylor od razu postanowiła się odezwać.
- wiem czemu chcesz być uległa. Większość dzieciństwa twoi przybrani rodzice ci rozkazywali i decydowali o twoim życiu. Dokładniej to po prostu miałaś sprzątać i opiekować się ich prawdziwym dzieckiem nie mając własnego życia ,ale to pomińmy. Myśle ze chcesz byc uległa w związku ponieważ jesteś do tego bardziej przyzwyczajona niż do dominacji po za tym znam cie i wiem że boisz się że coś zepsujesz wiec wolisz nic nie robić ,a najlepiej poprosić kogoś by coś zrobił. Wiem to z doświadczenia. Przez ciebie umiem doskonale ugotować dowolne mieso - powiedziała Skylor podśmiewając się cicho. Luna i Nya zaś patrzyły na przyjaciółkę w ciszy zanim jedna z nich postanowiła się odezwać.
CZYTASZ
Lego Ninjago: dark and light [ ZAKOŃCZONE] part 1
FanfictionLloyd, Nya, Cole, Kay, Jay, Pixal i Zane to uczniowie pewnego liceum w Ninjago. Co dnia w szkole muszą udawać zwykłych uczniów a kiedy przychodzi czas zmieniają się w ninja. Pewnego dnia kiedy rozpoczynają trzeci rok nauki w liceum, do ich klasy do...