79. Wziu wziu

207 10 9
                                    

❤️❄️🔥
Czarnowłosa zapukała pociesz kolejny do pokoju przyjaciela oczekując odpowiedzi. Mimo to odpowiedziała jej cisza. Nie rozumiała czemu. W końcu Cole miał być w pokoju. Może gdzieś poszedł? Jimin westchnęła przeciągle i już miała odejść kiedy nagle drzwi się otworzyły i wyszedł przez nie czarnowłosy chłopak. Cole zrobił zdziwiona minę kiedy ujrzał zielonooką pod swoimi drzwiami po czym od razu zadał pytanie.

- co ty robisz pod drzwiami mojego pokoju? - spytał chłopak na co dziewczyna od razu parsknęła zdenerwowana i odpowiedziała .

- stoję tutaj pukam, dzwonie bo miałeś być w pokoju. Umawialiśmy się na dwudziestą że obejrzymy film ,a ty się mnie pytasz co tu robie? Zapomniałeś o mnie ? - spytała dziewczyna z lekkim podirytowaniem jak i smutkiem. Jeśli Cole o niej zapomniał to czy to znak iż rzeczywiście nie ma u niego szans?

- serio pukalas? Kiedy? - spytał czarnowłosy. Jimin wzięła wdech i już chciała odpowiedzieć ze złością że cały czas tu puka i próbuje się do niego dodzwonić ,a ten dzban ma czelność jeszcze takie pytanie zadawać. Tak czy inaczej Jimin wzięła wdech po czyn odpowiedziała.

- cały czas od paru minut i nawet dzwoniłam. Ty serio nie słyszałeś czy udajesz że nic nie wiesz? - spytała zielonooka na co Cole od razu zaśmiał się i nerwowo podrapał po karku.

- ehe. Zasnęło mi się. 😅 - powiedział mistrz ziemi. W tym momencie Jimin zacisnęła pięści u odpowiedziała ledwo co wytrzymując chęć zabicia tu i teraz cola i sprawienia by wąchał kwiatki od spodu.

- EHE!? CO TO MA KURWA ZNACZYĆ EHE!? - spytała dziewczyna po czyn swoimi pięściami zaczęła uderzać niezbyt mocno w klatę przyjaciela by wyrzucić z siebie złość i frustracje. Cole zaś tylko się zaśmiał na jej słowa po czym napiął swoje mięsie klatki piersiowej i brzucha.

- no co napinasz mięśnie ty ciemna maso? Chwalisz się że masz kaloryfer maślaku- powiedziała dziewczyna ze złością na twarzy na co Cole znowu się zaśmiał i odpowiedział.

- jak mam namiętne to mniej bolą mnie twoje ciosy- powiedział chłopak. W tym momencie cała złość jak i frustracja jaką odczuła Jimin zniknęły.

- boli cie to? Aż tak mocno przecież nie bije- odpowiedziała zielonooka. Cole podrapał się po karku nerwowo po czym szybko odpowiedział.

- no bo byłem wczoraj na siłowni i zakwasy wszędzie mam to mnie boli. - na te słowa z ust chłopaka Jimin tylko podniosła brew po czym bez zastanowienia podniosła koszulkę chłopaka by spojrzeć na jego brzuch. Od razu poczuła rumieńce widząc jego kaloryfer pierwsza klasa jak i jednocześnie poczuła zmartwienie widząc liczne siniaki i zadrapania. Cole zaś nie zaprzeczał w końcu nie wstydzi się swojego brzuszka. JEST IDEALNY 🤤.

- Cole czemu nie mówiłeś mi o tym co się dzieje. Ja bym zrozumiała gdybys mi powiedział- w tym momencie serce czarnego ninja zamarło. Chłopak miał w głowie miliony myśli. Czy dziewczyna domyśliła się ze on jest czarnym ninja? Czy wie o jego drugiej tożsamości? Czy powie komuś ? Czy będzie go przez to inaczej traktować?

- przepraszam. Prawda jest taka ze chciałem ci powiedzieć ,ale się bałem twojej reakcji. Jakby rozumiesz to nie jest łatwe by wyznać komuś że jest się- chłopak nawet nie zdążył dokończyć bo Jimin zabrała głos i odpowiedziała .

- kto cie dręczy? Mów. Zrobie z tym porządek- odpowiedziała czarnowłosa zaciskając pięści na co mistrz ziemi zdziwił się i od razu odpowiedział.

Lego Ninjago:  dark and light [ ZAKOŃCZONE] part 1 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz