❤️🔥🥷
Brunet podszedł do swojej siostry po czym przytulił ją do siebie na przywitanie.-cześć siostra. Jak tam święta ?- spytał zaciekawiony chłopak na co czarnowłosa z uśmiechem zaczęła opowiadać o świętach które spędziła z Jayem oraz pochwaliła się prezentami. Typowa Nya.
- to super się bawiłaś co? Ja sprzątałem całe święta - powiedział Kai na co czarnowłosa się zaśmiała ,a chłopak tylko parsknął.
- następnym razem tez wyjeżdżam - powiedział chłopak na co Nya po raz kolejny się zaśmiała i już chciała odpowiedzieć jednak w tym momencie odezwała się dobrze znana im osoba.
- NYAAAA! KAIII! JAY! Jak dobrze was widzieć!- krzyknęła Skylor podbierając do swoich przyjaciół i każdego przytulając na powitanie. Holly która szła za rudowłosa dziewczyna po prostu podeszła i przywitała się z każdym na swój własny sposób.
- jak wam minęły święta dziewczyny?- spytał Jay uśmiechając się do przyjaciół. Skylor id razu zaczęła opowiadać o swoich świętach i tym jak spędziła je z ojcem zaś Holly tylko odrzekła krótkie „ było fajnie". Cała piątka ruszyła w stronę herbaciarni wysłuchując opowieści Skylor aż w końcu zielonooka skończyła mówić.
- okey. Nya Jay wam jak minęły swieta? - spytała zaciekawiona zielonooka na co Nya od razu odpowiedziała.
- rodzice Jay'a są tacy fajni. Po za tym oglądaliśmy filmy świąteczne po wigilii. Do tego razem z Jayem po całym domu szukaliśmy Jemioły by powiesić. Nie było. Musieliśmy iść zerwać co tez było wyzwaniem- powiedziała mistrzyni wody podśmiewając się cicho na co Jay westchnął.
- następnym razem kupie przysięgam- powiedział brunet na co cała grupa się zaśmiała.
- czyli Jay nie kupił najważniejszego. Dobry początek świąt - zaśmiał Się Kai po czym spojrzał na Holly która od początku się nie odzywała.
- ,a tobie jak minęły święta Holly?- spytał bursztynowooki. Dziewczyna spojrzała na przyjaciela po czym na resztę grupy która patrzyła na ni wyczekująco.
- mówiłam. Było fajnie- powiedziała czarnowłosa na co cała grupa spojrzała po sobie.
- Holly my pytamy o konkrety. Powiedz niedoinformowanym tu istotom żyjącym o tym ze masz chłopaka- zachęciła Skylor na co pomarańczowooka tylko parsknęła niezadowolona.
- byłam w Nowym Yorku na święta . U przyjaciela z poprzedniej szkoły. Pomogłam mu przygotować wszystko, obejrzeliśmy filmy, pogadaliśmy i w sumie potem wróciłam tu. Nic niezwykłego- powiedział czarnowłosa na co Nya od razu postanowiła zadać pytanie.
- czemu Skylor mówi ze to twój chłopak? Jest coś między tobą ,a tym przyjacielem?- spytała Czarnowłosa na co Holly tylko westchnęła u odpowiedziała.
- nie. Jesteśmy tylko przyjaciółmi. Dziwne ze chcesz mnie z nim shipowac tylko przez to co mówi Skylor. Przecież wiesz że ona to potrafi kamień z kaczką zeswatać- powiedziała Holly i w tym momencie cała grupa się zaśmiała zaś Skylor tylko parsknęła obrażona.
- to nie prawda- odpowiedziała rudowłosa na co Jay od razu postanowił odpowiedzieć.
- trochę prawdy w tym jest. Jeśli cie to pocieszy to możemy powiedzieć że twoje swatanie zazwyczaj jest trafne wiec pewnie masz racje i Holly udaje że nic nie czuje do tego swojego przyjaciela- powiedział mistrz błyskawic na co Skylor się uśmiechnęła ,a Holly tylko przymknęła oczy wzdychając.
CZYTASZ
Lego Ninjago: dark and light [ ZAKOŃCZONE] part 1
FanfictionLloyd, Nya, Cole, Kay, Jay, Pixal i Zane to uczniowie pewnego liceum w Ninjago. Co dnia w szkole muszą udawać zwykłych uczniów a kiedy przychodzi czas zmieniają się w ninja. Pewnego dnia kiedy rozpoczynają trzeci rok nauki w liceum, do ich klasy do...