30. Butelka cz. 🥈

261 9 2
                                    

💚🥷🍵🌿
Minęło pare kolejnych minut aż w końcu grupa skończyła oglądać rysunki Luny i butelka znowu weszła w ruch. Ostatecznie znowu zatrzymała się na nikim innym jak Jayu.

- kiedy do cholery trafi się nam Kai ? Albo Holly, Nya, Cole, Skylor ? Halo? Panie butelko czemu pan się buntuje? - spytał Jay śmiejąc się cicho po czym powiedział głośno.

- pytanie- po tych słowach Nya wylosowała pytanie z aplikacji po czym z lekkim uśmiechem je zadała.

- kto ma najpiękniejszy uśmiech w tym pokoju? - w tym momencie Jay bez chwili zwłoki ani bez jakiegokolwiek zawahania odpowiedział z uśmiechem.

- ty, Nya- po tych słowach z ust chłopaka czarnowłosa się zarumieniła i odwróciła wzrok po czym szybko zasłoniła twarz.

- UwU Nya x Jay mój kolejny ship ,który musze zeswatać - powiedziała Skylor zapisując coś w swoim notesie. Nya bardziej się zarumieniła zaś Jay tylko zaśmiał po czym zakręcił butelką. Chwile później owa butelka zatrzymała się na Pixal. Białowłosa zrobiła pocker face po czym spojrzała na grupe.

- okey to aż śmieszne że niektóre osoby z tego kręgu ani razu nie zostały wylosowane. Ustalmy proszę jedna zasadę. Pod koniec gry osoba która była najmniej razy wylosowana odpowiada na pare pytań od grupy i wykonuje jakieś 3 wyzwania okey? - powiedziała dziewczyna. Osoby które już były wylosowane po pare razy od razu się zgodziła zaś Kai tylko głośno zaprotestował

- nie ma tak. To nie sprawiedliwe że mamy być karani za to że nie jesteście ulubieńcami wszechświata - powiedział brunet na co Zane od razu odpowiedział.

- to lepiej przestań być ulubieńcem wszechświata bo bedziesz musiał odpowiedzieć na pytania które ci zadamy - zaśmiał się białowłosy ,a mistrz ognia tylko parsknął niezadowolony.

- dobrze Pixal. Pytanie czy wyzwanie? - spytała Luna z delikatnym uśmiechem na co dziewczyna pewnie i ze spokojem odpowiedziała.

- pytanie tym razem - po tych słowach Nya wylosowała pytanie z aplikacji i z uśmiechem na swojej twarzy je przeczytała.

- boisz się dentysty? - po tych słowach Pixal od razu odpowiedziała z uśmiechem.

- nie. To nic strasznego. Nawet nie boli- powiedziała zielonooka na co Skylor i Jimin od razu zaczęły zaprzeczać.

- jak nie boli jak boli? Ty masz zęby z metalu czy jak? Przecież to tak cholernie boli- powiedziała rudowłosa po czym Jimin od razu dodała.

- i zawsze wiercą ci w tym zębie i to takie nieprzyjemne uczucie. Nienawidzę tego.  - powiedziała czarnowłosa robiąc niezadowolona minę.

-mi nigdy nie wiercili. Dla mnie wizyty u dentysty ograniczają się do samego sprawdzania stanu zębów i ewentualnie jeden miałam wybielany ,ale nie było to ani bolesne ani straszne. - powiedziała Pixal. W tym momencie Jimin złapała się za głowę i przechyliła do tyłu nie wierząc w to co usłyszała zaś Skylor od razu zaczęła udawać szloch.

- dlaczego mam takie głupie zęby  ? Whyyyy? - cała grupa zaśmiała się słysząc udawany szloch dziewczyny zaś Pixal tylko uśmiechnęła się pokazując swoje idealne białe zęby i kręcąc butelką.

- mmmm czemu? - spytała znowu Skylor po czym butelka wskazała ją. - no nie nie dość że mam słabe zęby to jeszcze na mnie wypadło? Pixal ty to specjalnie robisz? - spytała zielonooka po czym szybko i pewnie dodała. - wyzwanie.

Lego Ninjago:  dark and light [ ZAKOŃCZONE] part 1 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz