93. Ninjago City

146 8 12
                                    

♥️🖤🔥❄️
Czarnowłosa dziewczyna z uśmiechem na twarzy spakowała swoje rzeczy do plecaka po czym spojrzała w stronę przyjaciela.

- to teraz do domu. Byle by szybko bo padam z nóg - powiedziała Jimin uśmiechając się w stronę mistrza ziemi. Chłopak odwzajemnił ten gest i odpowiedział.

- racja. Chodź w sumie myśle że koncert udany. Dostaliśmy autografy. Zdjęcia i inne takie. Teraz zostaje tylko powrót do domu- powiedział czarnowłosy po czym wziął łyka z butelki.

- eh? Kiedy wyjąłeś z plecaka moje wino? - spytała Jimin widząc jak czarnowłosy chleje z butli. Chłopak tylko się zaśmiał nerwowo po czym odpowiedział.

- od dłuższego czasu se pije. ,A co ? - spytał brązowooki na co Jimin od razu zrobiła wściekłą minę i odpowiedziała.

- oddawaj. Wychlejesz całe za chwile. Ja tez chce- powiedziała zielonooka zabierając wino chłopakowi jednak jak się spodziewała butla była praktycznie pusta. Czarnowłosa westchnęła i wyrzuciła ją do śmieci po czym spojrzała na chłopaka.

- kopne cie. - powiedziała po czym złapała go za dłoń i po prostu ruszyła w stronę domu.

- jesteś zła? - spytał mistrz ziemi na co Jimin przytaknęła.

- nie do końca ,ale można tak uznać. Wychlałeś mi cała butle. Mogłeś się podzielić ty samolubie ty - powiedziała zielonooka idąc przed siebie.

- oj. Przepraszam kruszynko- powiedział czarnowłosy z uśmiechem. Jimin wiedziała ze Cole tak do końca jeszcze nie jest pijany ,ale to kwestia czasu zanim alkohol zacznie działać i mistrz ziemi zacznie wyczyniać dziwne rzeczy. Jimin szybkim krokiem szła w stronę domu z nadzieją ze zanim Cole totalnie odleci uda jej się go przynajmniej do domu doprowadzić.

- pędzimy na pączki? Promocja jest? - spytał czarnowłosy. Jimin westchnęła słysząc to po czym odpowiedziała.

- nie. Lecimy do domu. Nie ma objadania się na noc. - powiedziała stanowczo zielonooka po czym zaczęła otwierać drzwi do domu.

- czemu? Ja chce pączusie. Takie z czekolada- powiedział brązowooki. Jimin wzięła tylko wdech po czym otworzyła drzwi i wpuściła cola przodem. Musiała pilnować by nic nie odjebał co nie? Tak czy inaczej czarnowłosa rozkazała chłopakowi zdjąć bury i kurtkę po czym poszła z nim do pokoju by go położyć zanim coś odwali. Na szczęście Cole po pijaku był potulny jak baranek. Kto by się spodziewał. Tak czy inaczej dziewczyna położyła przyjaciela do łóżka po czym odezwała się.

- leż tu ,a ja ide się przebrać. Bądź grzeczny ,a dostaniesz kawałek czekolady - powiedziała dziewczyna po czym ruszyła do toalety trzymając w dłoniach ciuchy na przebranie. Dziewczyna szybko wykonała wieczorną rutynę po czym wróciła do przyjaciela przebrana w piżamę.

- wróciłaś ^^ JEJ - powiedział czarnowłosy z uśmiechem na co dziewczyna westchnęła i zaczęła się zastanawiać jak uśpić Cola.

- słuchaj. Idziemy spać. Połóż się i zaśnij- poprosiła dziewczyna. Mistrz ziemi tylko spojrzał na swoją przyjaciółkę po czym złapał ją za dłoń i przyciagnal do siebie przytulając.

- idziemy spać Razem^^ - powiedział czarnowłosy po czym położył się przytulając do siebie dziewczynę i uśmiechając się samemu do siebie. Jimin zarumieniła się na ten gest ze strony chłopaka po czym po prostu wtuliła w jego tors.

Lego Ninjago:  dark and light [ ZAKOŃCZONE] part 1 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz