💚💙⚔️🌙
Zielonooka patrzyła jak butelka się kręci i idealnie zatrzymuje się na Jimin. Dziewczyna zrobiła smutna minę po czym spojrzała na Skylor .- ustawiłaś to ty ruda małpo - powiedziała zielonooka na co Skylor tylko się zaśmiała i odpowiedziała.
- gdyby to było ustawione to zatrzymaliby się na Lunie lub Lloydzie moja droga. A teraz gadaj pytanie czy wyzwanie?- spytała dziewczyna o zielonych oczach. Jimin przez chwile się zastanawiała co powinna wybrać jednak szybko zdołała się zdecydować.
- pytanie - powiedziała zadowolona czarnowłosa. W tym momencie Nya sie uśmiechnęła po czym nacisnęła na telefonie przycisk ze słowem pytanie i po chwili aplikacja którą Dziewczyna pobrała po to by nie musieli myśleć nad wyzwaniami i pytaniami wygenerowała pytanie.
Zaczynamy z grubej rury co?
Pomyślała Nya po czym odważnie zadała pytanie.
-z kim poszła bys do łóżka? - spytała czarnowłosa na co Jimin się zarumieniła i od razu odezwała.
- co to za pytanie jest ja sie pytam? To miało być w miare normalne i zapoznawcze ,a nie... zboczone- Jimin od razu po tych słowach zasłoniła czerwona twarz zaś reszta grupy się tylko zaśmiała.
- dajesz Jimin mów nam z kim chcesz do łóżka iść - powiedziała Skylor z uśmiechem szatana i shiperki. Jimin chwile zastanawiała się co ma odpowiedzieć. Szczerze to nie znała niektórych osób za dobrze jednak z wyglądu najbardziej odpowiadał jej Cole. Zielonooka westchnęła po czum odpowiedziała.
- Cole. Wydaje mi się że z wyglądu on najbardziej mi odpowiada - powiedziała czarnowłosa delikatnie się rumieniąc. Skylor od razu zrobiła minę shipera zaś reszta grupy normalnie przyjęła to pytanie. Nikt nie zamierzał tak jak Skylor okazywać emocji jednak niektóre osoby z grupy
już zaczynały shipowac Cola i Jimin.- Jimin kręcisz- powiedziała Luna na co jej przyjaciółka od razu złapała za butelkę i nią zakręciła. Butelka kręciła się i kręciła aż w końcu wypadła na Lloyda. W tym momencie Skylor się odezwała.
- wyzwanie. Masz wybrać wyzwanie. Wybierasz wyzwanie bo ja tak mówię- powiedziała rudowłosa jednak Lloyd przerwał jej radość.
- pytanie i od kogoś normalnego błagam. - powiedział blondyn na co cała grupa się zaśmiała. Skylor spokrzala na niego chłodnym wzrokiem po czym szybko się uśmiechnęła i zanim ktoś zdołał wylosować pytanie z aplikacji dziewczyna o zielonych oczach już się odezwała.
- kochasz kogoś z tego pokoju? No mów mi imię które każdy pragnie usłyszeć 😈 - powiedziała dziewczyna na co chłopak schował twarz w dłoniach załamany.
- nie Skylor, nie kocham nikogo z tego pokoju. - odpowiedział chłopak wyraźnie niezadowolony.
- Luna? - spytała Nya patrząc na zielonego ninja. Lloyd słysząc imię brunetki automatycznie na nią spojrzał i zarumienił się delikatnie.
- kolegami z klasy jesteśmy. Czy każdy musi od razu shipowac kogoś przez to że te osoby rozmawiają? Po za tym znamy się ledwo ,a każdy wie ze nie da się tak po prostu zakochać od patrzenia na dana osobę ( powiedział Lloyd zakochujący się w Harumi po spojrzeniu na nią) - po tych słowach chłopak od razu zakręcił butelka by skończyć temat. Cała grupa jednak wiedziała ze blondyn chce unikać tematu Luny przez to że brunetka mu się rzeczywiście spodobała.
Butelka się kręciła aż w końcu wypadła na nikim innym jak Jayu. Chłopak uśmiechnął się po czum dumnie odparł.
CZYTASZ
Lego Ninjago: dark and light [ ZAKOŃCZONE] part 1
FanfictionLloyd, Nya, Cole, Kay, Jay, Pixal i Zane to uczniowie pewnego liceum w Ninjago. Co dnia w szkole muszą udawać zwykłych uczniów a kiedy przychodzi czas zmieniają się w ninja. Pewnego dnia kiedy rozpoczynają trzeci rok nauki w liceum, do ich klasy do...