31. Czas spac

279 11 6
                                    


💚🥷🌿🍵
Blond włosy chłopak wtulił się w Lunę po raz kolejny kiedy w filmie był jakiś straszny moment. Brunetka bez wzruszenia oglądała go jedząc nachosy z sosem serowym. Cała grupa była już po grze w butelkę jak i po paru innych grach. Aktualnie Skylor siedziała już ubrana koło kaia ,a dokładniej oparta o jego ramie. Wyzwania i pytania ktore były pod zaś gry przezzly najśmielsze oczekiwania każdego w pokoju. Holly siedziała ubrana w koszulkę kaia ponieważ ten dostał wyzwanie by dac do ubioru jedna cześć swojej garderoby osobie obok. Luna miała kilka wyzwań z Lloydem jak i inne w miare normalne. Brunetka zjadła dziś papryczkę chilli gdzie cała grupa była w szoku widząc jak dziewczyna zjada ją bez wzruszenia zaś Skylor która kazała zrobić to Lunie następna turę jadła cytrynę. Cole dostał wyzwanie by nie jeść słodyczy przez tydzień i niestety tym samym oddał swoją czekoladę która miał na później Jayowi. Pixal i Zane mieli swoje 7 minut w niebie aka szafie Skylor i jedyne co było słychać to narzekania na to jak dużo butów i ciuchów w niej jest. Nya miała niezłą przygodę ze swoim odbiciem z którym flirtowała. Skylor tez dała Lloydowi i Lunie wyzwanie by wymienili się bielizna co będą musieli zrobić później ponieważ aktualnie nie widza wizji rozbierania się i zamiany bielizny. Skylor miała to samo wyzwanie z tym ze rudowłosa zamieniała się bielizną z Nyą. Lloyd podczas jednego z wyzwań musiał zadzownić do swojej mamy i powiedzieć że jest gejem z czego Misako oczywiście tez potem się śmiała. Kai dał Skylor wyzwanie by Luna wybrała jej outfit do szkoły na poniedziałek zas Zane dostał wyzwanie by leżeć na kolanach Pixal przez 5 tur. Kai całował się z Lloydem przez co Jay potem poczuł ich zemstę na swojej skórze i musiał masowa im stopy. Holly musiała symulować odgłosy ruchania siedząc przy otwartym oknie z czego wszyscy sie potem śmiali zaś Jimin musiała przekazać cukierka Nyi przez pocałunek. Dlaczego Nyi? Bo Cole miał wyzwanie nie jedzenia słodyczy przez tydzień.
Luna ma robić Lloydowi masarz ,który wykona tez później. Cóż przez to ze ona i Lloyd będą spać w jednym łóżku w pokoju obok to mogli sobie odłożyć wyzwania na potem.

Co do pytań to były ciekawe jak i te mniej ciekawe. Lloyd mocniej wtulił się w Lunę widząc moment w którym główny bohater traci palce zaś Luna tylko ziewnęła niewzruszona.

- chcesz już spać siostra? - spytał Jay patrząc na brunetkę i przytulając mocniej do siebie czarnowłosa mistrzynie wody.

- trochę. Chyba bede szła się położyć - powiedziała zielonooka po czyn spojrzała na Lloyda z lekkim burakiem. W końcu mieli wykonać razem swoje wyzwania które dostali.

- chodźmy Lunka - powiedział blondyn czekając aż dziewczyna wstanie z jego kolan. Zielonooka od razu to zrobiła i spojrzała na grupę.

- dobranoc wszystkim. - powiedziała miło po czym ruszyła w stronę pokoju. Cała grupa zaczęła życzyć jej i Lloydowi dobranoc jednak jedna osoba głośno życzyła im trochę innej rzeczy.

- miłego robienia dzieci - powiedziała Skylor z uśmiechem ja co Luna tylko westchnęła ciężko i weszła do pokoju. Lloyd wszedł za nią po czyn zamknął drzwi i rozejrzał się po pokoju. Oczywiście szybko rozpoznał cześć pokoju należąca do Nyi ,który miał mały bałagan zaś strona która należała do Skylor była cała w ciuchach i innych takich.

- masz największy porządek z całej trójki- powiedział Lloyd patrząc na cześć pokoju Luny która co prawda miała mały bałagan jednak wyglądała całkiem schludnie.

- dziękuje. - powiedziała dziewczyna wyjmując ze swojej szafy świeża bieliznę. Brunetka po chwili spojrzała na Lloyda po czym rzuciła mu swoją bielizną.

Lego Ninjago:  dark and light [ ZAKOŃCZONE] part 1 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz