משהו קרה
״אני מרגישה שאנחנו עושים טעויות...״ אני אומרת בשקט, צופה במייקל הנסער עוד מנסה להרגיע את עצמו. ״אתה לא חושב שאנחנו מושכים אלינו אויבים? שירה, מאיה, גאיה, הן לבטח ינטרו טינה...״ אני נרעדת והוא זוקף את גבתו.
״מי יעז לפגוע בך כשאני לצידך?״ החיוך המוכר מבצבץ על שפתיו ואני מחייכת אליו.
״עדיין, לא נעימה לי המחשבה שהן שונאות אותנו-״
״-איך אפשר לשנוא אותך בכלל?״ הוא קוטע אותי בעודו מתקרב אליי, כשהוא נובר את אפו בשיערי.
״מממ...״ אני עוצמת את עיניי, מתענגת על מגע שפתיו שמוצאות את מקומן על הצוואר שלי.
״תשכחי מהן עכשיו, תשכחי מהכל...״ הוא ממלמל אל צווארי. ״את מעמיסה על עצמך יותר מדי, תדמייני שאלו רק שנינו עכשיו.״ הוא לוחש, הופך לי את הבטן. ״את האישה הכי חזקה שהכרתי, ואני אוהב אותך. עכשיו בואי למיטה.״ הוא קובע, שואף עוד שאיפה עמוקה מריחי ולפני שאני מספיקה לשים לב אני כבר מורמת באוויר, על ידיו.
״מה אתה עושה?״ אני מצחקקת.
״את יודעת כמה אני אוהב משחק מקדים.״ הוא לוחש באוזני תוך שהוא מטפס במדרגות במהירות.
״מה אתה הולך לעשות לי?״ אני מתגרה, והוא מניח אותי על המיטה בחדות, פושט את חולצתו ומשחרר נהימה קלה.
״אני הולך לעשות לך טוב.״
*
הוא מנשק את צווארי ואני נאנחת תחת לשונו שחוקרת את עורי באיטיות. ״אני כבר עייפה...״ אני רוטנת והוא בתגובה מגחך, ראשו עדיין שקוע בשקע צווארי.
״הגוף שלך אומר לי אחרת...״ הוא לוחש לאוזני, ומיד אחר כך נושך את התנוך שלי בעדינות.
״מממ...״ אני עוצמת את עיניי, כשחום גופי מזנק בכמה מעלות.
״חשבת כבר על ההצעה שלי?״ הוא ממשיך במלאכתו, ואני מכושפת, מתקשה להבין את מילותיו כשהוא יורד במורד החזה שלי בנשיקות קטנות ורטובות, מותיר את החזה שלי עומד ומצפה למרות העובדה שאני אמורה להיות שבעה לחלוטין ממה שעשינו קודם לכן, הוא נישק את החזה שלי יותר מדי פעמים הערב, שלא נדבר על הסימן הסגלגל שהוא הותיר על שדי השמאלי, וכמה שכעסתי עליו... אך לא הצלחתי לכעוס יותר מדי זמן. ברגע שהשפתיים שלו נגעו בין רגליי, הכעס התנדף לחלוטין, והפך לרעב שלא ניתן להסבירו.
״אה?״ הוא שואל, העיניים שלו מתלכדות עם שלי כשהוא מרים את פניו מהבטן שלי.״תמשיך,״ אני מתנשפת, והוא מושך את שפתיו לחיוך צדדי.
״לא לפני שתעני לי.״ הוא מתגרה בי ואני נאנחת.
״על מה?״ אני מתלוננת והוא מכווץ את גבותיו בתגובה.
״את בכלל מקשיבה לי?״ הוא נוהם ואני גומעת את רוקי, אני שומעת, לא מקשיבה, יש הבדל.
YOU ARE READING
Different worlds | גמור
Romance❞ הוא מנשק את צווארי, שוזר נשיקות קטנות וחמות, כאלה שמשאירות חותם. גם אם לא נראה לעין, אני אזכור לעולם שזה המקום בו הוא נישק אותי. הנשיקות הקטנות שלו מגיעות לאזור בית החזה שלי ואני רועדת, בעיקר מתשוקה, אבל גם בגלל שאני מפחדת. מה אם אני לא מספיק טובה...