פרק 111 - עמידת ארבע

2.3K 209 165
                                    

עמידת ארבע
Song: Candy

״תצעקי את זה,״ עיניו הכהות של מייקל מביטות בי כשהוא מזיז את ראשו הצידה מבין רגליי, מלקק את שפתיו מרטיבותי. אני עומדת על המיטה בעמידת ארבע כעת, מעורפלת ורגליי רועדות כשמייקל מתעסק באיבריי מאחורנית. הוא נשך, ליקק, גמע וטפח על הדגדגן שלי עם אצבעותיו באופן מגרה במיוחד, כפי שהבטיח שיעשה.

״מייקל,״ אני מתנשפת, נשענת על כפות ידיי ומסתובבת להביט בו מאחוריי. ״שרה יכולה לשמוע,״ אני גומעת את רוקי.

״היא לא נמצאת עכשיו. וזה בכלל לא משנה, מצידי שתשמע, מצידי שכולם ישמעו, אני רוצה שיהיו עדים למשפט הזה, ככה שאם תעזי לשכוח, לא רק אני אוכל להזכיר לך את זה.״ הוא מביט בי בחוסר סבלנות. ״את רוצה שאפסיק?״ הוא זוקף את גבתו, סורק את אחוריי החשופים למולו, סוקר את איברי הפועם בזעקה אליו, ״כי זה לא נראה ככה,״ הוא מגחך, רוכן ונושק לפתחי. ״אז זהו?״ הוא שב להביט בי, וכשאני שותקת הוא מתחיל להתרחק ממני.

״לא!״ אני זועקת, מעבירה את משקל גופי אחורנית ומצמידה את פלג גופי התחתון אל פניו, הוא צוחק אך נענה לי, נושף שוב על פתחי.

״אני סופר עד שלוש,״ אני מרגישה את נשיפותיו, וליבי הולם במהירות בחזי, אני כבר לא יכולה לחכות.

״מייקל,״ אני מתלוננת, ושיניו נוגסות באחת מפלחיי, פי נפער קמעה ואני בהלם מכמה שזה משפיע עליי. אני מרגישה איך הנוזלים זולגים על פנים ירכיי מאיברי הרטוב, והפנים שלי מאדימות אף יותר.

״חבל, את כל כך מוכנה.״ הוא מצקצק, וידו מלטפת את פנים ירכיי הרטובות, עד שהיא מרפרפת על איברי.

״בסדר!״ אני נושפת בהכנעה. ״אני לעולם לא אשכח שוב כמה מייקל ברינסון אוהב אותי!״ אני צועקת בחוסר סבלנות, מדקלמת את המילים שאמר לי מוקדם יותר היום.

״אישה טובה,״ אני יכולה לשמוע את חיוכו.

״אישה?״ אני צוחקת, אני מכירה את צמד המילים הללו כ׳ילדה טובה׳.

״כן, את חושבת שלילדות יש גוף כזה?״ אני שומעת את התאוותנות בקולו, הוא מפליק לישבני ומבלי התרעה מוקדמת, חוזר לטרוף אותי מאחורנית.

״מייקל,״ אני גונחת, קורסת על מרפקיי, ראשי טמון במזרן.

״כל כך אוהב אותך,״ הוא ממלמל, ושפתיו נסגרות בוואקום מענג על הפתח שלי. אני פולטת זעקות מביכות מבין שפתיי אך כל כך לא אכפת לי מזה כרגע, אני עסוקה בלקבל את האורגזמה האדירה שהוא מעניק לי בזרועות פתוחות.

״כן, כן!״ אני צועקת ללא כל מעצורים, מצליחה לשמוע אותו מגחך מאחוריי.

״בדיוק כך, תגמרי על הפה שלי.״ הוא מעודד אותי, ואני פולטת את האוויר מריאותיי בבת אחת כשהפורקן מכה בכל גופי הרועד.

Different worlds | גמורWhere stories live. Discover now