פרק 113 - לבה רותחת

2.2K 189 49
                                    

לבה רותחת
Song: In the night

-כעבור חמישה ימים-

״לעזאזל, הג׳ינס לא נסגר עליי.״ אני ממלמלת באנחה כבדה. מייקל משתופף למרגלותיי, נושק לבטני ואז חוזר לעמידה, נושק לשפתיי.

״שימי טרנינג, משהו נוח.״ הוא מציע, ואני מהנהנת.

״כשאנחנו חוזרים אתה בא לקנות איתי בגדים, אני כבר רואה שדברים לא עולים עליי.״ אני בוחרת טרנינג שחור מהארון, מוציאה חולצות ללבוש כשכבות. אומנם קר אצלנו, אבל בהחלט חם בהוואי.

״קחי מספיק בגדים, שלא תתקררי מהמעברים בין חום לקור.״ הוא סורק את המזוודה הפתוחה שעל המיטה.

״אתה רוצה לחלוק איתי מזוודה?״ אני מציעה, והוא מלטף את שיערי.

״אני מעדיף שתקחי יותר מפחות. אם ישאר מקום אכניס גם את שלי.״ הוא מתרומם על רגליו.

״אתה רומז שאני לא החלטית?״ אני מצמצמת את עיניי בחיוך.

״אני רומז שאני רוצה שיהיו לך הרבה אופציות שונות של בגדים אותם אוכל להפשיט ממך. שמלות חוף, טייץ שאפשר לקלף מהרגליים הסקסיות שלך, גם חצאיות יכולות להיות מעניינות.״ הוא מהרהר, ואני נדה בראשי בחיוך. זה כל מה שיש לו בראש?

״אתה חושב על זה עשרים וארבע שעות ביממה, אה?״ אני לוקחת עוד חולצה מערימת הבלאגן שעל המיטה, מקפלת אותה ומכניסה אותה אל המזוודה.

״תסתכלי על עצמך, אישה.״ הוא מלקק את שפתיו. ״אם היית פחות סקסית הייתי אולי מצליח להתרכז גם בדברים אחרים.״ הוא מחייך בהתגרות, ואני לא מצליחה להסיר את החיוך מפניי.
הגבר הזה בהחלט למד איך להחמיא לאישה. ״איך היה היום בשיעור הנהיגה השני שלך, סקסית? התחברת למוֹרָה החדשה שלך?״ הוא לוקח תחתוני חוטיני, ממולל את הבד בין אצבעותיו.

״תעזוב את זה,״ אני חוטפת ממנו את בד התחרה האדום. ״וכן, היה נחמד מאוד. אני עדיין מרגישה שאני לא אומדת מרחק בשום צורה, אבל יהיה בסדר.״ אני מקפלת את התחתונים ומכניסה אותם אל המזוודה. ״היית חייב שהיא תהיה אישה, נכון?״ אני מוסיפה בשאלה. הוא פשוט בלתי יאומן.

״שמעתי שנשים הן מורות קשוחות יותר, רציתי שתהיי נהגת טובה.״ הוא מתרץ, ואני מתאמצת לא לגלגל את עיניי בתגובה, זאת בטוח הסיבה, מייקל.
״מתרגשת?״ הוא מעביר נושא, ואני מהנהנת נמרצות. כל הימים האחרונים התהפכה לי הבטן מהתרגשות. אני כבר לא יכולה לחכות להיות בהוואי - יעד חלומותיי, ועוד בחתונה של החברים הכי טובים שלי. זה יהיה מושלם, אין לי ספק בזה.
ספרתי את הדקות במשך כל הימים האחרונים, גם כשהמשכתי לעזור לאיתי ובועז בתכנונים הסופיים לקראת החתונה, וגם כשעשיתי פילאטיס או קראתי ספר, אפילו כשהתחלתי ללמוד נהיגה! שזה ללא ספק היה משהו שחלמתי לעשות כבר הרבה מאוד זמן.
אני מתרגשת כמו ילדה קטנה שחווה בפעם הראשונה את הים. אני לא יודעת איך אירדם הלילה, למעשה, כמעט לא ישנתי כמו שצריך במשך כל הימים האחרונים מרוב ציפייה. מייקל מספיק זעף על זה, הוא אפילו איים שיגרום לי להישאר כאן ולנוח, בזמן שהוא יטוס לחתונה של החברים הכי טובים שלי בלעדיי. אפשר להגיד שגרמתי לו להבין מהר מאוד שהוא ממש טועה, כשהתגריתי בו באמצעות הגוף שלי, על הברכיים, עם הלשון. ניתן לומר שלמדתי את זה מהטוב ביותר, הרי הוא זה שמלמד אותי לקחים באמצעות סקס, כך שאני בסך הכל הולכת בעקבותיו.

Different worlds | גמורWhere stories live. Discover now