פרק 94 - לבחור לאהוב

4.8K 312 131
                                    

לבחור לאהוב
Song: daddy issues
מקדישה את הפרק לחברה הכי טובה שלי בעולם, לא יכולתי לבקש יותר טוב ממך.
@edensharon
♥️

הידיים שלו נשזרות בשיערי, וכף ידו מלפפת סביבה את הרעמה הארוכה. הוא מושך את שיערי מטה וראשי מוטה אחורנית, אני גומעת את רוקי. ידו האחרת נחה על גבי התחתון, מצמידה אותי אליו ומוודאת שלא אזוז, והוא בשלו, בעולם שלו, במלאכה שלו, במגרש שלו, בעוד שאני הכדור.
הראש מתגלגל אחורנית, התקרה לבנה, וכשהעיניים נעצמות בעת ששפתיו מרפרפות על קו הלסת שלי, כל מה שלנגד עיניי הוא שחור. הבטן שלי מתהפכת, כאילו אני ברכבת הרים, מהתרגשות.
השפתיים שלו מנשקות ומסמנות את הצוואר שלי, כשראשי עדיין מקובע עם הפנים מעלה. היד שלו משחררת את שיערי, ולפני שאני שמה לב הוא דוחף אותי על המיטה הלבנה. כמו כדור שנמסר מצידו האחד של המגרש אל השני, הוא מתמסר בינו לבין עצמו עם הלב שלי והראש שלי, ביחד עם כל הנקודות הרגישות של גופי, עד שאני נהפכת לעיסה אחת גדולה של תאווה, עוררות ותשוקה.
הוא גוהר מעליי, ושפתיו מוצאות את דרכן אל שלי, מלקקות ומוצצות בלהט. השיניים שלו נושכות את השפה התחתונה שלי, ואני גונחת אל פיו כשהטעם המתכתי של דמי מתערבב עם הטעם הכל כך טוב שלו.
המחשבות על אבי מנסות את דרכן אל התודעה שלי, אך השפתיים שלו, שגומעות את שפתיי בשקיקה, משכיחות אותן ממני בן רגע.
אני מחייכת אל פיו כשאני נזכרת לפתע בפנים הזעופות של הדוגמנית האדמונית כשחלפה על פניי מוקדם יותר היום בחוסר שביעות רצון. עצרתי לה את הפגישה, ולקחתי לה את הנוף, אבל בסך הכל החזרתי לעצמי את מה ששלי.
היד שלו נוגעת מבעד לבגדיי וחוקרת כל חלק בגופי, מהזרוע ועד לנקודה החמה שבין רגליי. חלקלקה כנחש ומחוספסת בגבריות, ידו חופנת את השומן במותניי, עד שאני נאנקת אל תוך שפתיו.

״שלי,״ הוא ממלמל אל פי, ואני מסמיקה כשפניו צמודות לשלי. הוא יודע היטב עד כמה אני שונאת את ה״צדדים״ שלי, אני מעוותת את פניי בכל פעם שאני תופסת בהם מול המראה, עד שיום אחד הוא תפס אותי, השכיב אותי מתחתיו והדגיש בפניי עד כמה הוא אוהב אותם גם בשבילי.
אנחנו מתנתקים כשהוא ממשיך לטייל עם שפתיו הרטובות על גופי, עכשיו הן על הלסת שלי, ומיד מגיעות אל צווארי... ממממ, התחושה הרטובה והרותחת של שפתיו על עורי רק מגבירה את הנטיפות שבין רגליי, ועכשיו הן מרפרפות על עצמות הבריח שלי... וואו.
״כל הגוף שלך כל כך מוכן בשבילי, עור המשי שלך סומר רק לכבודי והשפתיים שלך אדומות רק כי אני מנשק אותן בלי די, הירכיים שלך רועדות עוד לפני שהגעתי אליהן והמפשעה שלך... הו... היא לגמרי מוכנה בשבילי.״ הוא נושף כשהוא מגיע אל פלג גופי התחתון.
״הריח שלך,״ הוא נושק לנקודה שבין רגליי מבעד למכנסיי, ואני נרעדת. ״אני יכול להרגיש עד כמה את רטובה ומגורה עוד לפני שהגעתי אל התחתונים שלך.״ הוא מצקצק, מרוצה מעצמו, ואני אדומה כמו עגבנייה. אף פעם לא חשבתי שכל גופי יעמוד דום עבור אדם אחד בלבד, ואף פעם לא דמיינתי שהוא גם יבחין ועוד יתגאה בזה כל כך.
״הערב הגענו לכאן בשביל שתי מטרות. את, בשביל לשכוח, ואני, בשביל לזכור. לזכור ולנצור כל סנטימטר ביצירה שאת. תהיי בטוחה שאני שומר כל פיסה מהגוף שלך בראש שלי, שלא נדבר על הריח המשגע והטעם המשתק, את פשוט מהממת... ורק בשבילי.״ קולו צרוד כל כך, עד שאני זעה באי נוחות תחת גופו שמרתק אותי אל המיטה, מתפתלת בחוסר סבלנות עוד לפני שפשט ממני את הבגדים. לעזאזל עם ההשפעה הבלתי יאומנת שלו עליי.
אני לא מצליחה להאמין שאני באמת הולכת ליהנות מהדבר הזה שנקרא מייקל ברינסון במשך כל יום ויום, זה פשוט בלתי נתפס.
הוא מנשק את בטני והידיים שלו מרימות את חולצת הטריקו הפשוטה והנוחה שבחרתי בשביל העבודה, הוא מתעכב על הטבור שלי.
הלשון שלו מותירה שובל רטוב שמצמרר את גופי כשהוא מטפס למעלה ומגיע אל קו החזייה שלי.
הוא מושך את החולצה מעל ראשי בשנייה קלה והידיים שלו כבר משגעות את החזה שלי.
הוא נאנח תחת שפתיו, ״לראות את הסימן שאני השארתי עלייך הופך אותי ליותר חרמן משחשבתי שאפשר להיות.״ הוא נוהם, וידיו נשלחות מאחורי גבי, שמתקמר במהירות בתגובה - מקנה לו גישה נוחה אל קרסי החזייה שלי. מדהים איך כל גופי נענה לו בשניות.
הוא תולש את החזייה משדיי תוך רגעים ספורים והעיניים שלו מאפילות כל כך מהר כשהן לוטשות מבט בחזי החשוף.
ידו האחת חופנת את שדי השמאלי, מעט חזק יותר מתמיד, מה שמוציא ממני אנקה מופתעת וגניחה בלתי רצונית כשאצבעותיו נסגרות על פטמתי הקשה. ידו האחרת מרחפת סביב הפטמה השנייה שלי, עוברת בעדינות על סימן המציצה הסגול שסמוך אליה ועל פניו עולה הבעת ניצחון.

Different worlds | גמורWhere stories live. Discover now