פרק 42 - להט

7.6K 467 100
                                    

להט

״אז את מתכוונת לספר לי מי זה האידיוט הזה בשבילך?״ מייקל פוצה את פיו לאחר שהגיש לי כוס תה שאפילו לא ביקשתי, נחמד שהוא חושב לפנק אותי על דעת עצמו.

״אני לא בטוחה שכדאי...״ אני מכחכחת בגרוני והוא מביט בי בחשדנות.

״ליה, אחרי שעברת את מה שעברת בגלל שהבן זונה הזה שיגע לי את הרוחות אני חושב שכדאי שתפתחי את הפה שלך ותספרי לי.״ הוא מרים את קולו ואני לומגת מהתה החם.

״בדיוק בגלל זה לא כדאי שתדע, אפילו מבלי שידעת השתגעת ממנו, אז מה יקרה כשתדע?״ אני שואלת את עצמי בקול ומיד לאחר מכן מכה את עצמי מנטלית על כך, נפלא, ליה. גרמת לו להתחרפן עוד יותר.

״את גרמת לי לפחד היום, ליה. את יודעת?״ הוא מתוודה לפתע ואני פוערת את עיניי, הוא מעולם לא הודה בכך בפניי, תמיד ראיתי אותו כאדם חסר פחד, ולמרות שידעתי שאין חיה כזאת, בחרתי להאמין בזה. למדתי להכיר את מייקל ואת מה שהוא מסוגל לעשות עד שכמעט השתכנעתי כמו כולם שהוא חסר פחד. ״כשראיתי אותך שרועה על שפת הבריכה, בקושי מגיבה, רציתי להרוג את כולם שם.״ הוא מודה ואני ממשיכה להביט בו בהלם, מה הוא אומר לי פה בעצם? ״פחדתי עלייך.״ הוא עונה על שאלתי אפילו מבלי ששמע אותה ואני מניחה את הספל על השולחן ומשפשפת את פניי, הוא שוב משגע אותי בעזרת המילים שלו.

״אל תגיד דברים שאתה לא מתכוון אליהם,״ אני מבקשת והוא מגחך ונועץ בי את מבטו.

״אני הרבה דברים, אבל לא חרטטן, אני לא אומר מילים סתם, במיוחד לא מילים כאלה.״ הוא מזהיר ואני מהנהנת, עדיין לא משוכנעת עד הסוף. ״כשרציתי לרצוח את המניאק הזה בבריכה ונעלמת משדה הראייה שלי, לא ידעתי מה לעשות.״ הוא אומר ולוגם מהקפה המר שלו.

״ממתי אתה לא יודע מה לעשות?״ אני מתעקשת, קשה לי לעכל את מה שהוא אומר לי, ואף אחד לא יכול להאשים אותי על כך.

״מאז שאת נכנסת לחיים שלי, זה מה שרצית לשמוע?״ הוא שואל ואני בוחרת להיות כנה ומהנהנת.

״כן, רציתי לדעת שאני חשובה לך, זה היה כל כך קשה?״ אני שואלת אותו והוא מניד בראשו.

״כן, כי עכשיו הכל ישתנה, ליה.״ הוא מדבר בדרמטיות ואני מעקמת את אפי.

״מה הכוונה?״ אני שואלת והוא מביט בי ומושך בכתפיו.

״אפשר לומר שאני מאוד מגונן על האנשים שחשובים לי.״ הוא עונה ואני רואה זאת כהזדמנות.

״ומי הם האנשים האלו?״ אני מעט חוששת אם יגיב כמו שהגיב מוקדם יותר היום, אבל אני לא מתכוונת לוותר, מגיע לי לדעת.

״ומי זה האידיוט הזה בשבילך?״ הוא שואל בחזרה ואני נושפת בתסכול, 1:0 לך, מייקל.

״אז בוא נעשה עסק, אני אספר לך מי זה תומר גילטמן בשבילי, ואתה תספר לי עוד קצת על אחותך דניאלה-״ אני מציעה אך הוא מרים את אצבעו וקוטע את דבריי.

Different worlds | גמורWhere stories live. Discover now