סגול בהיר
Song: סגול בהיראני מתעוררת לצלילי השעון המעורר המטופש והעיניים שלי מסרבות להיפקח. אני מתענגת על מגע של גוף לגוף, חום זוגי שהופך לאחד ומשחררת אנחת תסכול כשהרעש לא פוסק. אני סורקת את התקרה שלי והעיניים שלי מוסטות אל מייקל, שישן על ידי. הגבות שלו מכווצות ואני תוהה אם זה השעון שמציק לו, או משהו אחר.
אני מתכוונת להתרומם ומזיזה את זרועו הכבדה של מייקל מעליי, אך הוא מפעיל כוח ואני חוזרת בלית ברירה חזרה למצב שכיבה. הוא ער.
״מייקל,״ אני מחייכת, לוחשת. ״תן לי לקום לכבות את השעון.״ אני מצחקקת, ואחיזתו עדיין מרתקת אותי אל המיטה.״למה שמת אותו?״ הוא נאנח בצרידות וידו השניה נשלחת מאחור ומכבה את השעון בקלילות. הגבר הכל יכול שלי...
״אני צריכה לקום להכין ארוחת בוקר לאמא שלי, אני גם לא רוצה שהיא תהיה לבד כל כך הרבה שעות.״ אני מסבירה, קולי הופך שקט והוא מסובב את גופי אליו, ככה שהפנים שלו מול שלי.
״את כזאת מדהימה,״ הוא מלטף את לחיי והבטן שלי מתהפכת. הוא כל כך מרגש אותי בכל פעם מחדש.
״אולי תקום גם, ונתחיל לארוז?״ אני קורצת לו והוא מותח את שפתיו לחיוך קטן. אני מצלמת אותו במוחי והתמונה מתנוססת לנגד עיניי, זו התמונה האהובה עליי מעכשיו.
״בקושי ישנת.״ הגבות שלו שוב מתכווצות ואני כל כך נרגשת מהגבר האכפתי הזה.
״נישן מוקדם הלילה.״ אני קובעת והוא מתרומם, מגחך.
״אני לא חושב שאני אצליח לעצור את עצמי מלרתק אותך תחתיי על המיטה שלי כל הלילה.״ הקול שלו יורד באוקטבה ואני מתיישרת, מתיישבת על ידו מצמידה את השמיכה אל גופי העירום.
״אתה פשוט לא מפסיק לחשוב על סקס, הא?״ אני נדה בראשי ומסדרת את שיערי הפרוע, סורקת את הפרופיל הכל כך יפה שלו. הזיפים הקצרים מעטרים את הלסת המשורטטת שלו, האף המפוסל, הריסים שארוכים בדיוק במידה הנכונה, השיער הרך כמשי והשחור כלילה סוער מתשוקה. הוא פשוט אליל. הוא מסתובב ומביט בי ואני מסמיקה מכך שתפס אותי על חם. הוא מחייך חיוך שומר סוד.
״רק איתך.״
״תפסיק לשקר,״ אני מגלגלת את עיניי, ובמאית השנייה מרותקת בחזרה על גבי. אני מתנשפת, זה כל כך סקסי. והלוואי ויכולתי לשטוף את פי הגס. אני לא רגילה לליה כזאת, שיוזמת, שחולמת, שגומעת את רוקה רק מעצם המחשבה על להיות תחתי הגבר בעל העיניים השחורות והגוף הקשיח.
״תעשי את זה עוד פעם ואני אגרום לך לצעוק את השם שלי כל כך חזק עד שתצטרכי להסביר לאמא שלך שעשית טעות וגילגלת אליי את העיניים היפות שלך.״ הוא מאיים, רוכן אליי וכולא את שפתי התחתונה בין שיניו, מושך אותה במקצת. אני נמסה כמו מרגרינה ומבחינתי, שיעשה בי כרצונו. אך הגבר בעל הפרצוף המרוצה מתרומם מעליי, מותיר אותי חשופה ועזובה, חסרת סיפוק.
״את רוצה לגמור?״ הוא שואל בגסות המאופיינת לו, לא מביט בי, ואני עוצרת את עצמי מלכסות את פניי במבוכה.
YOU ARE READING
Different worlds | גמור
Romance❞ הוא מנשק את צווארי, שוזר נשיקות קטנות וחמות, כאלה שמשאירות חותם. גם אם לא נראה לעין, אני אזכור לעולם שזה המקום בו הוא נישק אותי. הנשיקות הקטנות שלו מגיעות לאזור בית החזה שלי ואני רועדת, בעיקר מתשוקה, אבל גם בגלל שאני מפחדת. מה אם אני לא מספיק טובה...