40-Pomysł na rozreklamowanie hotelu.

412 35 1
                                    

ALASTOR:
Skończyłem grać swoją improwizację na pianinie i ruszyłem z powrotem do swojego pokoju.
Po drodze wpadłem na Księżniczkę i jej agresywną dziewczynę.
-O, witaj Alastorze!-Przywitała się ta pierwsza.
-Dzień dobry, kochana.-Poszerzyłem swój uśmiech.-Masz jakąś sprawę?
-Właściwie to tak.-Zmieszała się.-Może hotel mógłby skorzystać z tego że pracujesz w radiu?
Przechyliłem głowę lekko w bok, na znak że słucham.
-Przeprowadziłbyś ze mną wywiad? Pokazalibyśmy hotel z lepszej strony niż podczas...
-Ostatniej porażki na ekranie?-Uzupełniłem.
-Tym razem Angela przypilnuje Husk.-Zaśmiała się nerwowo dziewczyna.
Jednooka stojąca z tyłu zwyczajnie przewróciła jedynym okiem jakie jej pozostało.
Namyśliłem się.
Więcej rozrywki będę mieć gdy gości będzie więcej. A możliwe że będzie ich więcej jeśli zareklamujemy hotel.
-Hmm... Może być.-Wzruszyłem ramionami.
Blondynka podskoczyła parę razy ze szczęścia.
-Vaggie, mamy szansę!-Ucieszyła się.
-Ta...-Zamyśliła się na moment.-Charlie, tylko pamiętaj... że to że on się zgodził-Vagatha Wskazała na mnie-nie oznacza że od razu zaczną do nas walić drzwiami i oknami.
-Wiem, Vaggie. Ale trzeba być optymistą!
Odszedłem od dziewczyn, które ciągle o czymś dyskutowały.
Ruszyłem do swojego pokoju, zaplanować ewentualny wywiad z Córką Lucifera i jak przestawić hotel w dobrym świetle, bo Angel Dust rzucił wredy dość mocny cień.
Parsknąłem śmiechem na myśl o tym zabawnym grzeszniku.

|RADIODUST| Umowa, która zmieniła wszystko...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz