11.Bölüm - O Gece

619 31 17
                                    

Mert : Ben Eylül'ü Meralle çıkmaya başladıktan hemen sonra tanıdım. Çok güzel ve dikkat çekici bir kızdı.. belki inanmazsın ama şen şakraktı, en az Meral kadar... sürekli konuşup gülerlerdi...

Meral : çok eğlenceliydi ve tabii çok zevkli. Birlikte uzun uzun alışverişler yapar, sürekli gezer tozardık. Eylül'ün aşk hayatı fazla hareketliydi, birinden ayrılır, sonra bir başkasını bulurdu. Aldatılırdı, ya da onu para için kullananlar olurdu ama bir türlü uzun ilişkisi olmamıştı. O konuda benim kadar şanslı olamamıştı...

Mert : biz Meralle çıkmaya başlayınca da durum değişmedi, üçümüz de gezdik zaman zaman, hatta bazen Eylül'ün sevgilileri de bize katılırdı, birkaçını ben de tanıdım. Eylül gerçek aşkını bir türlü bulamasa da hep mutlu bir kızdı... Ama ne olduysa o gece oldu...

Meral : bundan iki sene kadar önceydi... o gece üçümüzdük, geç vakte kadar bir mekanda takıldık, üçümüz de biraz içtik ama Eylül bizden çok daha iyi durumdaydı. Mekandan çıktıktan sonra Eylül bizi yalnız bırakmak istedi, eve tek başına dönmek istedi.

Mert : aslında başta istemedik, hep beraber dönelim dedik ama sonra ısrar edince biz de kabul ettik... keşke etmeseydik

Meral : o gittikten sonra benim içim hiç rahat etmedi. Beni bilen bilir, içime bir şey doğarsa, o gerçektir, hep çıkar... Bunu Mert'e söyleyince hiç tereddüt etmeden peşinden gitmek istedi. Peşinden gidince onu biriyle gördük... ablasının eşiyle... ama görünürde Hakan iyi bir adamdı, senelerdir Songül abla ile evliydi, iyi bir kocaydı, sevgi dolu bir adamdı, hiç bir yanlışını görmemiştik. Ben pek sevmezdim, yani ne biliyim, hoşlanmamıştım başından beri ama herkes ona bayılırdı. Neyse, Eylül'ü onunla arabasının yanında görünce eve sağ salim gideceğini düşünmüştük, o yüzden biz de geri döndük.

Mert : keşke peşlerinden gitseydik...

Meral : bilemezdik ki bunların olacağını...

Güney : ne oldu?

Meral : bu şerefsiz herif kıza saldırmış... anla işte... Eylül'ün yardım çığlıklarını kimse duymamış. Ablasına söylediğinde de Songül ona inanmamış. Benim kocam çok iyi bir adam, başından beri onda gözün vardı, sen iftira atıyorsun, bizim boşanmamızı bekliyorsun ama çok beklersin demiş.

Güney : Meral sen neler diyorsun?! Nasıl?! Eylül... yalan dimi bunlar?

Meral : maalesef... keşke yalan ya da şaka olsaydı... Eylül o şerefsizi mahkemeye verdi, ama karısı da kocasını savununca yapılacak pek bir şey kalmadı. Fazla durmadı hapiste, hemen çıktı. Böyle olunca anne babası ilk göz ağrılarını, Songül'ü evlatlıktan reddettiler, Songül de Eylül'ü korudukları için onları hayatında istemedi. O şimdi kocasıyla mutlu mesut yaşıyor ama Eylül... her şeyi benim güzel kardeşim çekti...

Güney : Meral, bu anlattıkların... inanamıyorum! Nerde o herif?! Nerde?! Bulup öldürücem ben onu! Şerefsiz!

Meral : biz de bilmiyoruz ki... nerde olduklarını, nerde yaşadıklarını hiç bilmiyoruz. Bir senedir onlardan haber alan yok, gerçi haber almak isteyen de yok zaten...

Mert : ama olaylar hemen haber oldu, televizyonda, internette, gazetelerde hep kötü olan Eylül olarak gösterildi... sanki o eniştesini baştan çıkarmış gibi... önceki dikiş tutturamadığı aşk hayatı da ona hiç yardımcı olmamıştı, dolayısıyla kötü gösterildi anlayacağın... Eylül çok çekti o haberlerden. Herkes onu konuşur oldu, Eylül dayanamayacak hale geldi...

Meral : o dönemde, yaşananlara rağmen zar zor birilerine güvendi, ama onlardan da kazık yedi... kimisi ona para karşılığı ilişki teklif etti, Eylül istemeyince de dövüldü... kimisi onunla dalga geçti, kimisi terketti... sonra Eylül içine kapandı... uzun zamandır kimseyle görüşmedi, seni tanıyana dek... zaten tanıştığınız o geceye dair Eylüle ilgili güzel bir his vardı içimde... o gün doğru insanla tanışıp onunla mutlu olacağından adım kadar emindim...

Mert : millet hep konuştu, kötü bellediler, hala da konuşuyorlar, değişen pek bir şey olmadı o zamandan bu zamana.

Meral : Eylül işte bu yüzden evleniyor... benim ayyaş kuzenim Serkan ile... onların durumu pek iyi değil, muhtemelen geleceklerini düşünüyorlar, biraz paragözdürler... Dayımsa sadece kızının mutluluğunu istiyor. Eylül evlenirse tüm bu dedikodular son bulur diye düşünüyorlar... onu bu evlilikten yalnızca sen kurtarabilirsin... tabii eğer bu anlattıklarıma rağmen onu sevip, koruyup kollayabilirsen... ve bu karar da tamamen sana bağlı...

Zoraki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin