Kırık kalplerimi bıraktığım bölüm 💔 Dinlemek isteyenlere bir şarkı da ekledim, okurken dinleyebilirler. Ben de o şarkıyı dinlerken yazmıştım...
Serkan : bilmediğim daha ne var söylesene? Yoksa Göktuğ'u sevdiğini, ona aşık olduğunu mu söyleyeceksin? Bu yüzden mi benden boşanıyorsun? O da ayrılmış sevgilisinden zaten...bu mudur?
Eylül : saçmalama... öyle bir şey olmadığını biliyorsun.
Serkan: biliyorum, ama öyle olsaydı beni şaşırtırdı işte...
Eylül gözlerini devirmişti...
Serkan: o zaman ne?
Eylül: bir ceza istiyorsun ya, hani bana yaşattıklarının cezasını...
Serkan : evet...
Eylül derin bir nefes aldı ve uzun zamandır içinde tuttuğu bu sırrı Serkan'a bir çırpıda söyleyiverdi...
Eylül : ben bebeğimi kaybettim, senden bana kalan o canı, tutunduğum tek dalı kaybettim Serkan... ama bak, hala hayattayım, her şeye rağmen. Sana en çok ihtiyaç duyduğum anda yanımda olmamana rağmen ben bunu atlattıysam sen de kendine ve çevrene olan öfkeni atlatıp hayatına bakabilirsin Serkan.
Serkan ağzı açık kalmış, Eylül'e bakıyordu.
Eylül: Ama biliyor musun, artık tek öfkeli olan sen değilsin... artık ben de öfkeliyim, hem de çok... ama öyle herkese değil, sadece sevdiğim insana, bana hem en güzel hem de en kötü günlerimi yaşatan bu adama aşırı öfkeliyim. Buna rağmen bak hayattayım ve senin de söylediğin gibi bir şekilde gülebiliyorum bile. Bu yüzden sen de atlatabilirsin...
Serkan tüm kelimeleri unutmuştu, konuşamıyordu bile...
Eylül: tüm bunları atlatırsın da sana olan öfkemi atlatabilecek misin ondan emin değilim, sana cezam da bununla yaşaman olabilir ancak...
Eylül, Serkan'ın afallamasını fırsat bilip elinden şırıngayı alır ve arabasına doğru yürür. Serkan anca kendine gelir ve Eylül'ün peşinden gelir...
Serkan: Eylül... bekle...nasıl? Öldü mü? Bana neden söylemedin? Neden haber vermedin?
Eylül: evet, çok umrundaydı sanki... aradım! Defalarca aradım ama açmadın! Beyefendi herkese öfkeli çünkü!
Serkan: bilmiyordum. Böyle bir sebep yüzünden aradığını asla bilemezdim Eylül... o alçak da bana söylemedi... sordum ona! Bebek nasıl dedim defalarca. Ama Göktuğ bana hiçbir şey söylemedi! Bilseydim be-...
Eylül: bilseydin ne? Ne yapardın? Belki de bana dönmeye çalışırdın, ne de olsa artık ortada bebek gibi boktan bir problem kalmadığına göre beni geri isterdin... artık rahat rahat sevişebilirdin ne de olsa...
Serkan : gerçekten böyle mi düşünüyorsun?
Eylül: başka ne düşünebilirim? Bebek olana kadar her şey çok güzeldi, ne zaman ki onu öğrendin, anladın ki kurtulamayacaksın, sen de benden ayrılmayı tercih ettin... anlıyorum, zaten sana hamile olduğumu söylediğimde seni bırakmamı söylemiştin, benim yapmayacağımı anlayınca sen yaptın. Bu yüzden bunun bir oyun ya da Göktuğ'un düşündüğü gibi başkası yüzünden zorunda kalma falan olmadığını biliyordum. Bunu sen yaptın, çünkü o bebeği istemiyordun, senin tek istediğin benimle rahat rahat sev-...
Serkan: ben hakkaten ne kötü bir adammışım... ama tamam Eylül, eğer bana bununla yaşamayı uygun gördüysen eyvallah... ben de bununla yaşarım.
🎶(Timur Selçuk - Ayrılanlar İçin) 🎶
Eylül: evet, yaşa... belki benim de biraz olsun ne çektiğimi anlarsın...