185.Bölüm - Planlar

199 21 35
                                    

Düğünün üstünden günler geçmiş, Eylül ayı gelip çatmıştı, havalar hala çok güzel gidiyordu ve Eylül ile Serkan taşınmak için şirkete yakın güzel bir ev bulmuşlardı. Çok şirin, ufak bir apartmanın ikinci katında olan dairelerine eşyalarını taşımaya başlamışlardı bile. Ama bugün Serkan başka işler peşindeydi...

Eylül işlerini halletmeye çalışırken gelen maille şaşırdı, insan kaynaklarından geliyordu...

Sayın Eylül Özgün, 7- 15 Eylül tarihlerindeki izniniz onaylanmıştır. İyi tatiller dileriz...

Tam "bu işle benim bir alakam yok, ben izin almadım, bir yanlışlık oldu sanırım" demek istemişti ki aklına Serkan geldi. Serkan bir şeyler planlıyor olabilir miydi?

Eylül maili Serkan'a iletip sonuna soru işareti ekledi... Serkan'dan cevap ise çok gecikmeden gelmişti...

Serkan: planlar planlar planlar 🚤

Eylül tekne emojisine bakıp öylece kalakaldı... gidiyorlar mıydı yani? Hemen? Haftaya? Eylül hemen Serkan'a mesaj çekti...

Eylül: cidden gidiyor muyuz? Beni kandırmıyorsun değil mi? Bak heveslenirim ben hemen, gitmeyeceksek heveslendirmeden söyle, yoksa seneye yaza kadar başının etini yerim...

Serkan: hayır, kandırmıyorum, gidiyoruz. Hem bu bizim balayımız... ayrıca...

Eylül: ayrıca?

Serkan: ayrıca senin de doğum günü hediyen... tam o güne denk getirmek istedim, ama havalar çok soğumadan gitmek istiyordum zaten...

Eylül: önce düğün, sonra bu... beni bu aralar çok şımartıyorsun. Yeni eve de taşındık, borca girmiyorsun değil mi? İhtiyacın varsa edebilirim...

Serkan: altından kalkabilirim.

Eylül: emin misin? Benim de maaşım var, seninki kadar olmasa da yardım edebilirim. Sonuçta hayat müşterek...

Serkan: hiç gerek yok.Hem düğünün büyük bir kısmını bizimkiler halletti... Göktuğ, Meral ve annenler de büyük katkıda bulundular o yüzden merak etme... sen sadece hazırlan, bunları düşünme.

Yazdıkları Eylül'de yeniden Göktuğ'u hatırlamasına sebep olmuştu. Göktuğ'un düğünden beri ona biraz soğuk, mesafeli davrandığını hissediyordu. Her ne kadar Göktuğ öyle bir şey yok dese de Eylül onu uzun zamandır tanıyordu ve hiç böyle olduğunu görmemişti. Alınacağı bir şey de söylememişti halbuki... Serkan da bir şey söylemiş olamazdı, yine de ondan biraz uzaklaştığını düşünmeye başlamıştı... bunu Serkan ile paylaştığında Serkan "o artık evli, aynı bizim gibi. Artık daha çok kendi ailesine vakit ayırmak istiyordur" demişti. Eylül de bunun doğru olduğunu düşünüyordu yine de Göktuğ'un telefonu kapatmak için can atan tavrı içinde bir yerin sızlamasına sebep oluyordu.

Tekne gezisi... Eylül'ün dikkati hemen dağılmıştı. Sabırsızlanıyordu...
Eylül ona emojilerle cevap verdi yeniden, bu Serkan'ı güldürmüştü...

Eylül: 👩🏼❤️👱🏻‍♂️ + 🐶 + 🚤 🌊

Serkan da Eylül'ün mesajına onun şekliyle karşılık vermişti...

Serkan: ❤️

Serkan gerekli ayarlamaları çoktan yapmıştı, tekne hazır ve onları bekliyordu...

Zoraki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin