O gece Serkan eve gelmemişti, ertesi gün de... Eylül ilk başta umursamadı, ama 1 hafta gelmeyince bu bir sorun demekti... Eylül'ün düşüncelerini bölen, evin hizmetlisi Ayşe olmuştu...
Ayşe : Eylül hanım, eğer Serkan bey bugün de gelmeyecekse ben bir günlüğüne izin isteyecektim, evde de çok iş yok...
Eylül : olur ama bir sorun mu var?
Ayşe : benim memlekete gitmem gerek, annem hastalanmış, onun yanında olmak istiyorum, en azından bir gün bile olsa onu görmek isterim...
Eylül : geçmiş olsun... hemen dönmek zorunda değilsin, bir süre sadece ben varım gibi gözüküyor. Annen iyi olduğunda dön, hemen dönmene gerek yok
Ayşe : Eylül hanım, çok teşekkür ederim. Eğer bir ihtiyacınız olursa ararsınız, hemen gelirim..
Eylül : rica ederim, merak etme, annen iyi olana kadar dönmene gerek yok...
Ayşe çantasını hazırlamaya gitmişken Mesude de kızını aramıştı...
Mesude : nasılsın güzel kızım?
Eylül : iyiyim anne, evdeyim
Mesude : yalnız mısın?
Eylül : evet, Serkan yok... aslında bir haftadır yok
Mesude : yok mu? Birkaç gündür işe gelmiyormuş ama ben evde yatıyordur sanıyordum...
Eylül : hayır... geçen hafta bir gece kavga ettik, o günden beri eve uğramadı bile
Mesude : neden kavga ettiniz ki? Yoksa sana bir şey mi yaptı?
Eylül: hayır... sadece saçma sapan şeyler söyleyip beni sinirlendirdi hepsi bu... bir daha onun yüzünü dahi görmek istemiyorum...
Mesude : ne oldu kızım?
Eylül : boşver anne... şimdi ne hali varsa görsün, umrumda değil...
Mesude : bir sene boşanamazsın, biliyorsun değil mi? Sözleşme imzalandı kızım...
Eylül : biliyorum... merak etme süresinden önce boşanmaya niyetim yok. O böyle bir insan işte, tanıdım artık. İnsanların mutsuzluğuyla besleniyor... çevresindeki her insanı kendi gibi ters ve aksi birine dönüştürüp, onları sinirlendirip mutsuz ederek kendi mutlu oluyor
Mesude : kimsenin seni mutsuz etmesine izin verme. Zaten o kim ki? Birkaç ay sonra hayatından çıkacak olan biri sadece...
Eylül : aynen öyle... onu takmıyorum zaten. Yeter ki ortalıkta saçma sapan bir şey yapmasın yeter, başka bir isteğim yok
Eylül, Ayşe'yi uğurladıktan sonra yatağına geçip uzandı... yorgundu ama fiziksel bir yorgunluk değildi onunkisi, zihinsel bir yorgunluktu... aklında Serkan'ın söyledikleri vardı, bu Güney ile yaşadıklarını yeniden gözden geçirme fırsatı vermişti ona... onu düşünürken Güney'i eve çağırmaya karar verdi, nasıl olsa Serkan yoktu, hem böylelikle birilerine görünme korkusu olmadan rahat rahat konuşabilirlerdi...
Güney, Eylül'ün sıcak karşılamasıyla eve girdi ve etrafa bakındı...
Güney : kimse yok mu? Çakma kocan nerelerde?
Eylül kıkırdadı...
Eylül : Serkan bir haftadır yok... geleceği de yok belli ki, zaten o yüzden çağırdım seni, o burada olsaydı çağıramazdım...
Güney gülümsedi...
Güney : sen iyi misin peki? Önemli olan o benim için
Eylül : iyiyim, merak etme. Zor ama dayanabilirim. Hem bir sene dediğin nedir ki? Değil mi?
Güney : öyle ama... yine de yeterince uzun bir süre...
Eylül : sana yiyecek bir şeyler hazırladım... yiyecek bir şeyler diyorum çünkü yemek yapamıyorum, yani daha önce hiç denemedim ama bir şeyler hazırladım...
Güney : ellerine sağlık... bir şey yapmana gerek yoktu bile, aç gelmedim
Eylül : evime ilk defa geliyorsun, seni aç göndereceğimi sanıyorsan yanılıyorsun... tabii ki yiyecek bir şeyler koyacağım önüne..
Güney : eğer sen yapmıyorsan normalde kim yapıyor ki yemekleri?
Eylül: Ayşe var, yardımcımız. Normalde o yapıyor ama onun bugün gitmesi gerekti, annesi hastaymış, bu yüzden ben de ona birkaç günlüğüne izin verdim
Güney : o zaman baş başa ilk yemeğimiz oluyor bu
Eylül : diyorum ya, buna yemek demek haksızlık olur sanki... yani çok bir şey bekleme... çoğu hazır şeyler ama en azından karın doyurur...
Eylül ile Güney keyifle sohbet ederek yemeklerini yerler... yemeklerin bitmesinin ardından film izlemek için salona geçerler... Film başladığında Güney Eylül'e yakın olmak için ona yaklaştı ve kolunu ona sardı...
Tam da o sırada Eylül, Serkan'ın ona daha önceden söylediği şeyleri hatırladı bir bir... acaba? Yani Serkan gerçekten haklı olabilir miydi? Bunu anlamanın yine Serkan'a göre tek bir yolu vardı... Eylül birkaç saniye düşündükten sonra bunu uygulamaya karar verdi...
Bölüm yazarken biraz karışık gidiyorum. Çok ilerki olaylara dair de bölümlerim var, bu sırayla giden bölümlerim de... Depoda sonlara doğru aşk kokusu var, bazı yerlerde buram buram 🙊❤️ umarım ilgi düşmez de devam edebilirim...
Tatil için şehir dışındayım, yorumlara cevap veremeyebilirim kusura bakmayın 🙏🏻 ama emin olun yorumların hepsini görüyorum ve yorum geldikçe çok daha mutlu oluyorum ❤️