🖤Smile's Diary♥

2K 216 101
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Season-3♥

🖤Smile's Diary♥🤍

အေမွာင္ဆံုးအခ်ိန္မွာ အလင္းေဆာင္ႏိုင္ေသာ အရာတစ္ခု႐ွိသည္....

ထိုအရာသည္ အျပံဳးျဖစ္သည္.....

🖤♥🖤♥

♥Smile ေလးေရ ျပံဳးပါဦး......သမီးေလးေရ......

မီးမီးကိုေခၚေနတာသိတယ္.....

ပါပါးနဲ႔ဒီဒီက အျမဲမီးမီးကိုၾကည့္ၿပီးအဲ့လိုေခၚတယ္.....

အဲ့လိုေခၚတိုင္းလဲ ပါပါးရဲ႕ မီးမီးနဲ႔တူတဲ့ပါးစပ္ေလးကေကြးသြားတယ္.....

♥ဒီလိုေလးျပံဳးပါဦး သမီးေလးရဲ႕.....ႏႈတ္ခမ္းေလးကိုဒီလိုေလးတြန္႔......

ပါပါးကသူ႔ပါးစပ္ကေလးကိုလက္ေခ်ာင္းနဲ႔တြန္းၿပီး ျပတယ္......

ပါပါးေျပာျပမွျပံဳးတယ္ဆိုတာရယ္ ႏႈတ္ခမ္းဆိုတာရယ္ကိုသိတာ......

ၿပီးေတာ့ပါပါးကအဲ့လိုလုပ္ျပေနတဲ့အခ်ိန္အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္....

မီးမီးရဲ႕အ႐ုပ္မေလးမ်က္ႏွာလိုပဲ......

မီးမီးလဲပါပါးကိုၾကည့္ရင္း ပါပါးလုပ္သလိုလိုက္လုပ္တယ္......

🖤ခ်စ္လိုက္တာကြာ တကယ္သမီးကbabyနဲ႔တူတာပဲ ႏႈတ္ခမ္းေလးေရာျပံဳးတာေလးေရာ.....

ဒီဒီကအဲ့လိုေျပာၿပီး မီးမီးကိုနမ္းတယ္....

ကိုကိုကလဲမီးမီးပါးကို လာနမ္းတယ္ မိုင္း မိုင္း ဆိုၿပီးေတာ့.....

ဒီဒီရယ္ပါပါးရယ္ ကိုကိုရယ္ ဖိုးရယ္ မီးမီးျမင္ေနရတဲ့လူေတြေျပာသမ်ွလုပ္သမ်ွလိုက္ေျပာလိုက္လုပ္ရတာကို မီးမီးေပ်ာ္တယ္......

"ကဲ ဖိုးေျမးေတြက ဖိုးဆီလာ ဒီဒီနဲ႔ ပါပါးကအလုပ္သြားေတာ့မယ္တဲ့"

ဖိုးကအဲ့လိုေျပာရင္ ဘာလို႔လဲမသိဘူး မီးမီးငိုခ်င္တယ္.....

အခု ပါပါးကိုအျမဲမေတြ႔ရေတာ့ဘူး.....

မီးမီးအိပ္ရာကထလာရင္ပါပါးကိုေတြ႔ရေတာ့ဘူး......မီးမီးဗိုက္ဆာရင္ပါပါးကထမင္းေကြၽးေတာ့ဘူး.....မီးမီးနဲ႔တူတူေဆာ့ေပးေတာ့ဘူး.....

🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chaptersWhere stories live. Discover now