🌈Rainbow Mile~143🌈

1.9K 171 124
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Season-3♥

🖤Love Journey♥

🌈Rainbow Mile~143🌈

ခ်စ္ျခင္းကို ကလိထိုးၿပီး၂ဆတိုးရယ္ၾကရေအာင္ပါ baby....

အခ်စ္ရဲ႕ရယ္ေမာ႐ိႈက္သံေတြၾကားထဲ လက္ပစ္ကူးရင္း သက္တံေတြကိုစားသံုးခ်င္လို႔ပါ...

ခ်စ္တယ္baby🌈🌈🌈

🖤♥🖤♥

မနက္မိုးမလင္းခင္ ၅နာရီေလာက္ကတည္းက ရင္ခြင္ထဲကေနအသာအယာ႐ုန္းထြက္ရင္းbabyတစ္ေယာက္ ျပာယာခတ္ေနၿပီ....

♥ကိုကို အိပ္ပုပ္ႀကီးမေနနဲ႔ ထေတာ့.....ေနမျမင့္ခင္သြားရေအာင္.....ဟိုကိုေစာေစာေရာက္ေတာ့ ကေလးေတြလဲမပင္ပန္းေတာ့ဘူးေပါ့.....

သူတစ္ေယာက္တည္းစကားေတြေျပာလိုက္ေက်ာပိုးအိတ္တစ္လံုးကိုင္ၿပီး အဝတ္အစားေတြထည့္လိုက္ လုပ္ေနတာကို ျပံဳးျပံဳးႀကီးပဲၾကည့္ေနလိုက္ေတာ့သည္....

♥ဟာ.....ထပါဆို ဒီမွာထည့္စရာ႐ွိတာေတြကူထည့္ဦးေလ......ကေလးေတြပစၥည္းေတြလဲသြားထည့္ရဦးမွာ.....လက္ကတစ္ဖက္တည္း႐ွိတယ္......အု.....

ကုတင္ေပၚကေနဆင္းၿပီး သူ႔ႏႈတ္ခမ္းကိုဖိနမ္းပစ္လိုက္ေတာ့ မ်က္လံုးေလးျပဴးလို႔.....

ႏႈတ္ခမ္းသားေလးေတြကိုဆြဲစုပ္နမ္းၿပီးလႊတ္ေပးလိုက္ေတာ့ နီရဲေနတဲ့မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ မ်က္လံုးတစ္ခ်က္လွန္ၾကည့္ၿပီး.....

♥ဟားဟားဟား........သြားမတိုက္ရေသးတာကိုလာနမ္းတယ္.....

႐ွက္ေနတယ္ထင္မိတာေလ......အခုေတာ့ျဗဳန္းစားႀကီးဝါးလံုးကြဲမတတ္ထရယ္တာတဲ့လား....

🖤ဟာ......ဣေျႏၵေလးဘာေလးဆယ္ပါဦးလား.......ဘယ့္ႏွယ့္ထရယ္တာအာျပဲႀကီးနဲ႔ လန္႔ေတာင္လန္႔တယ္.....

♥ဣေျႏၵ ဆယ္ရေအာင္ babyက မိန္းကေလးမွမဟုတ္တာ.....ဘာျဖစ္လဲ ရယ္ေတာ့......ဟားဟားပဲရမယ္ မီးေသြးခဲေရ.....ဟားဟားပဲ......

🖤ေအာ္ အခုေတာ့ အမ်ိဳးေကာင္းသား သူပုန္ေလးဘယ္ေရာက္သြားၿပီတံုး.....ျပက္ေခ်ာ္ေခ်ာ္ေတြေျပာၿပီး တျဖဲႏွစ္ျဖဲရယ္ေနတာမ်ား သြားသြား.....ငါ့ေယာက်ာ္း Saintကို ျပန္ေခၚခဲ့......

🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chaptersWhere stories live. Discover now