🖤ပျော်ရွှင်ခြင်းမျှားသူ♥

1.8K 213 107
                                    

🖤Theories of LOVE♥

🖤Season-3♥

🖤ပျော်ရွှင်ခြင်းမျှားသူ♥

ဒီကမ္ဘာမှာ ရှင်သန်နေသရွေ့ မင်းရဲ့ပျော်ရွှင်ခြင်းကိုပဲ မျှားမယ်.....

ရယ်မောပြုံးရွှင်ခြင်းဖြင့် ကိုယ့်ရဲ့နှလုံးသားကိုအာဟာရဖြည့်ပေးပါ ကလေးငယ်🖤🖤

🖤♥🖤♥

သမီးငယ်ကို စိတ်ဆိုးပြေအောင်ချော့ဖို့ပြင်းပြနေတဲ့ကလေးအဖေပေါက်စကို အရိပ်တကြည့်ကြည့် ကြည့်ရင်း သူသွားရာနောက်ကိုသာတကောက်ကောက်လိုက်နေရသည်.....

မိုးလင်းလို့သတိရလာပြီးသူ့စိတ်ပြေအောင် ချော့မော့ပြောပြီးတည်းက အပြင်သွားမယ်ချည်းလုပ်နေလို့ကိုယ့်မှာမနည်းကိုတားထားရသည်.....

အပြင်ထွက်ချင်ရခြင်းအကြောင်းတရားကတော့ အရုပ်အကျႌလိုချင်လို့ပါတဲ့.....သမီးကိုချော့ဖို့တဲ့လေ.....

သမီးငယ်ကအရုပ်လေးတွေကို အရမ်းကြိုက်နှစ်သက်တဲ့အရွယ်ဖြစ်နေတာကိုး.....

Cosplayလုပ်ဖို့ အကျႌcharacter ဒီဇိုင်းမျိုးစုံ ရောင်းတဲ့ဆိုင်ထဲဝင်သွားပြီး ရှာနေတာသူ့ခမျာမမောနိုင်မပန်းနိုင်.....

နေကောင်းခါစပြန်လဲမှာစိုးလို့ကိုယ့်မှာ ရင်တမမနဲ့သူ့နားကပ်နေရသည်.....

တားမရတဲ့သူပုန်ဆိုးလေးမို့လို့သာကိုယ့်မှာ သူ့အလိုလိုက်နေရတာ စိတ်ကလုံးဝမချ.....

♥တွေ့ပြီကိုကို သမီးကဒီအရုပ်ဆိုကြိုက်မှာ.....

သူလက်ညှိုးညွှန်ပြရာကိုလှမ်းကြည့်တော့ ဆင်ခေါင်းစွပ်လေး.....

"အစမ်းဝတ်ကြည့်ပါလားရှင့် အဆင်ပြေမှုရှိမရှိသိရတာပေါ့"

အရောင်းစာရေးမလေးရဲ့တိုက်တွန်းမှုကြောင့်babyဆိုတာ လုံးဝငြင်းမနေပဲ ဆင်ကိုယ်လုံးတွေဆင်ခေါင်းစွပ်တွေပွေ့ပိုက်ပြီး လဲဝတ်ဖို့အခန်းထဲဝင်သွားတော့သည်....

ကိုယ်လဲအပြင်မှာရှိတဲ့ အဝတ်တွေလှည့်ပတ်ကြည့်နေလိုက်ရင်းသူပြန်ထွက်အလာကိုစောင့်နေမိသည်.....

သူနဲ့မှဒီလိုဆိုင်ကိုပထမဆုံးရောက်ဖူးတာမို့ကိုယ့်မှာမြင်သမျှအဆန်းဖြစ်နေပြီး စိတ်ဝင်တစားဖြစ်နေတုံး နောက်ကနေအကျႌစလာဆွဲလိူ့ကြည့်လိုက်တော့....

🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chaptersWhere stories live. Discover now