🖤Theories of LOVE ♥
🖤Season-3♥
🖤Irreplaceable=You♥
ဘဝမွာအရာရာအစားထိုးလို႔ရေကာင္းရႏိုင္မယ္ baby....
ဒါေပမဲ့ဘဝတစ္ခုလံုးကိုေတာ့အစားထိုးလို႔မရႏိုင္ဘူးမဟုတ္လား...
မင္းဟာကိုယ့္ဘဝပါ baby....
အစားထိုးျခင္းနဲ႔ စပ္လ်ဥ္းမႈကင္းမဲ့တဲ့ ကိုယ့္ဘဝပါbaby....
🖤♥🖤♥
ေနေရာင္ျခည္ေႏြးေႏြး......
ျမက္ခင္းစိမ္းစိမ္း.....
ရင္ခြင္ထဲကမွီတြယ္မႈတစ္ခု....
ကြၽန္ေတာ့္လက္ကိုဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့လက္ကေလးတစ္ဖက္.....
ကေလးငယ္ေလးေတြရဲ႕ အျပစ္ကင္းတဲ့ရယ္ေမာသံ.....
ကေလးႏွစ္ဦးနဲ႔အတူေျပးလႊားေနတဲ့ မအိုမင္းေသးတဲ့ေမတၱာပိုင္႐ွင္.....
အခုကြၽန္ေတာ္ေျပာသမ်ွအရာအားလံုးဟာ မိသားစုဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္ေအာက္ကပံုရိပ္ေလးေတြပါ.....
မနက္ခင္းေစာေစာထ ျခံထဲဆင္းၿပီးေဆာ့ေနၾကတဲ့ေျမးအဖိုး၃ေယာက္ကိုကြၽန္ေတာ္နဲ႔babyက ထိုင္ေငးေနၾကတာေလ....
ကေလးေတြရယ္ေမာေနတာကိုၾကည့္ရင္း သေဘာတက်babyက ရယ္ေမာလိုက္တိုင္း သူနဲ႔အတူကြၽန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ႀကီးကပါလိုက္ၿပီး လႈပ္ခုန္လို႔....
♥ကိုကိုၾကည့္ ဟိုမွာ သားသားကကိုကို႔လိုအေၾကာတင္းေတြ႔လား....ေခ်ာ္လဲတာေတာင္ ထူစရာမလိုဘူး....အရမ္းသန္မာတာပဲ.....ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာ......
🖤ကိုကို႔သားပါဆိုမွ ကိုကိုနဲ႔ပဲတူရမွာေပါ့ babyရဲ႕......အဲ့လိုမ်ိဳးပဲသန္မာေနရမယ္.....ေပ်ာ့ညံ႔ေနရင္ေတာင္ပံုစံေျပာင္းပစ္မွာ baby ပူမေနနဲ႔.....
ရင္ခြင္ထဲမွီေနတဲ့ babyပါးေဖာင္းေလးကို ေမးေစ့နဲ႔ထိုးၿပီး ေျပာေတာ့ အနီးကပ္ျမင္ေနရတဲ့မ်က္ေတာင္ေလးေတြကိုၾကည့္ရင္း ကြၽန္ေတာ့္မွာအရည္ေပ်ာ္က်လုမတတ္ပါပဲ....
ခ်စ္လိုက္တာဗ်ာ.....
ျပံဳးလိုက္တိုင္း မို႔တက္လာတဲ့ပါးေဖာင္းေဖာင္းႀကီးေတြမွာ ကြၽန္ေတာ္အသက္႐ွဴေတာင္မွားရမတတ္ အၾကည့္ေတြကမလႊဲႏိုင္ခဲ့.....
ESTÁS LEYENDO
🖤Theories of LOVE♥ 🖤Season-3♥ Final chapters
FanficFinal Chapters (သို့) ချစ်ခြင်းနိဗ္ဗာန်သို့သွားရာလမ်း